http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::f&b industry news:: Έντονα αυξητικοί ρυθμοί στην αγορά των εμφιαλωμένων νερών

Μελέτη της ICAP





Οι πρόσφατες εξελίξεις του κλάδου Εμφιαλωμένων Νερών επισημαίνονται στην τελευταία (12η) έκδοση της κλαδικής μελέτης που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, μέλους του Ομίλου της Global Finance: Η στροφή των καταναλωτών σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής τα τελευταία κυρίως χρόνια, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ζήτησης για μη αλκοολούχα ποτά (εμφιαλωμένα νερά, χυμοί, αναψυκτικά light, ισοτονικά ποτά). Οι υψηλές θερμοκρασίες και η αύξηση της τουριστικής κίνησης που εμφανίζονται στην χώρα μας μεταξύ των μηνών Απριλίου και Οκτωβρίου οδηγούν σε μεγαλύτερη ζήτηση για εμφιαλωμένα νερά. Επιπλέον, η ζήτηση επηρεάζεται θετικά και από την ανεπάρκεια ή ακαταλληλότητα του δικτύου ύδρευσης σε ορισμένες περιοχές της χώρας. Ο όγκος της εγχώριας φαινομενικής κατανάλωσης εμφιαλωμένων νερών ακολούθησε ανοδική πορεία κατά τη διάρκεια της περιόδου 1990-2008 με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής της τάξης του 12%. Το 2008 η κατανάλωση εμφάνισε αύξηση κατά 13,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των εμφιαλωμένων νερών καταλαμβάνει η κατηγορία των φυσικών μεταλλικών νερών με ποσοστό 72,5% το 2008. Ακολουθεί η κατηγορία των επιτραπέζιων νερών με 21,0% και η κατηγορία των ανθρακούχων με 6,5%. Ο κλάδος των εμφιαλωμένων νερών αποτελεί έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους της ευρύτερης βιομηχανίας τροφίμων-ποτών. Στον εξεταζόμενο κλάδο δραστηριοποιείται σημαντικός αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ολιγάριθμες μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες είτε ασχολούνται αποκλειστικά με την εμφιάλωση νερού, είτε δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων και ποτών. Χαρακτηρίζεται δε, από έντονο ανταγωνισμό με αποτέλεσμα οι μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου να διαθέτουν υψηλά ποσά για διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες, με στόχο την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους από όλο και μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών, σε μια προσπάθεια αύξησης των πωλήσεών τους και ενίσχυσης του μεριδίου τους στην αγορά. Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί με την πάροδο των χρόνων σε ό,τι αφορά στις συσκευασίες των εμφιαλωμένων νερών. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση των συσκευασιών pvc από πιο ασφαλείς συσκευασίες τύπου pet, ενώ διευρύνεται η χρήση γυάλινων φιαλών του 1lt, κυρίως σε χώρους μαζικής εστίασης. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η συσκευασία της γυάλινης φιάλης του 1lt παρουσιάζει όλο και μεγαλύτερη ζήτηση στους χώρους μαζικής εστίασης τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, παρατηρείται ανοδική πορεία στην αγορά των ψυκτών εμφιαλωμένου νερού. Η ανάγκη για εύκολη και εύχρηστη πρόσβαση σε εμφιαλωμένο νερό στους χώρους εργασίας, οδήγησε ορισμένες μεγάλες εταιρείες του κλάδου στην εμφιάλωση νερού σε συσκευασίες των 5lt, 10lt και 18,9lt, προκειμένου να εκμεταλλευτούν την αναδυόμενη τάση. Σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου, η συνεχής άνοδος της τιμής του πετρελαίου δημιουργεί προβλήματα στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εμφιαλωμένων νερών, καθώς επηρεάζει τόσο τις τιμές των υλικών συσκευασίας (PET - ως παράγωγο του πετρελαίου), όσο και το κόστος της μεταφοράς των προϊόντων τους σε όλη την Ελλάδα. Το κόστος μεταφοράς είναι ήδη αρκετά υψηλό καθώς το νερό αποτελεί ένα βαρύ φορτίο με χαμηλή τιμή διάθεσης (μικρό ως εκ τούτου περιθώριο κέρδους), αποθαρρύνοντας έτσι και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν εξαγωγές. Στα πλαίσια της μελέτης έγινε εκτενής χρηματοοικονομική ανάλυση παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου βάσει επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Επίσης, συνετάχθη ομαδοποιημένος ισολογισμός βάσει αντιπροσωπευτικού δείγματος 21 επιχειρήσεων εμφιάλωσης νερού, για τη διετία 2007-2008. Από την ανάλυση του ομαδοποιημένου προκύπτουν τα εξής: Το σύνολο του ενεργητικού παρουσίασε αύξηση κατά 13,5% το 2008 η οποία οφείλεται κυρίως στην αύξηση των καθαρών παγίων αλλά και των απαιτήσεων. Οι συνολικές πωλήσεις των εταιρειών του δείγματος εμφανίζονται αυξημένες το 2008 κατά 15% περίπου, σε σχέση με το 2007. Αύξηση ποσοστού 13,6% παρουσίασε και το μικτό κέρδος την ίδια περίοδο. Ωστόσο, η αύξηση των χρηματοοικονομικών δαπανών και των λοιπών λειτουργικών εξόδων οδήγησαν στη μείωση του συνολικού λειτουργικού αποτελέσματος κατά 30,8%. Από την άλλη πλευρά όμως, η σημαντική μείωση των μη λειτουργικών εξόδων οδήγησε στην αύξηση των συνολικών καθαρών κερδών (προ φόρου) κατά 11,2%.
Πηγή: naftemporiki.gr

::food news:: Δημητριακά: Αποθέματα ρεκόρ 5ετίας


Η παγκόσμια παραγωγή δημητριακών κατά την τρέχουσα εμπορική περίοδο 2009-10 αναμένεται, σύμφωνα με τα νεώτερα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Διεθνές Συμβούλιο Δημητριακών (IGC), να διαμορφωθεί σε επίπεδα χαμηλότερα κατά 1%, στα 1,774 δις τόνους, έναντι 1,793 δις τόνων την προηγούμενη εμπορική περίοδο 2008-9. Παράλληλα, η παγκόσμια κατανάλωση δημητριακών κατά την τρέχουσα εμπορική περίοδο εκτιμάται αυξημένη κατά 1,4%, στα 1,746 δις τόνους, έναντι 1,722 δις τόνων την προηγούμενη περίοδο. Όμως, παρά την ελαφρά κάμψη της παραγωγής και την ελαφρά άνοδο της κατανάλωσης, τα παγκόσμια αποθέματα δημητριακών στο τέλος της εμπορικής περιόδου 2009-10 (αρχές καλοκαιριού) αναμένεται, σύμφωνα με το IGC, να φθάσουν σε ρεκόρ πενταετίας και να είναι αυξημένα κατά 7,7%, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά, διαμορφούμενα στα 390 εκατ. τόνους, έναντι 362 εκατ. τόνων το 2009 και 291 εκατ. τόνων το 2008.
Ειδικότερα, για τα στάρια οι νεώτερες εκτιμήσεις του IGC κάνουν λόγο για παραγωγή μειωμένη κατά 1,6% κατά την τρέχουσα εμπορική περίοδο, έναντι της προηγουμένης, αυξημένη παγκόσμια κατανάλωση κατά 0,6% και αποθέματα ρεκόρ πενταετίας, αυξημένα κατά 19,4%, σε σχέση με εκείνα στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού.
Για το καλαμπόκι το IGC προβλέπει ότι, κατά την τρέχουσα εμπορική περίοδο η παγκόσμια παραγωγή του προϊόντος θα διαμορφωθεί μειωμένη κατά 1,1,%, η κατανάλωσή του θα εμφανίσει άνοδο κατά 1,4%, τα δε αποθέματα καλαμποκιού θα διαμορφωθούν και αυτά σε επίπεδα ρεκόρ πενταετίας και θα είναι αυξημένα κατά 7,7%, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά.
Για την καινούργια εμπορική περίοδο 2010-11, οι νεώτερες εκτιμήσεις του Διεθνούς Συμβουλίου Δημητριακών κάνουν λόγο για αυξημένες κατά 10 εκατ. στρέμματα εκτάσεις παγκοσμίως με καλλιέργεια σταριών και για αναμενόμενη παραγωγή της τάξης του 2,4% χαμηλότερα από την προηγούμενη εμπορική περίοδο. Στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης προβλέπεται μια ελαφρά άνοδος της παραγωγής σταριών, ενώ αντιθέτως κάμψη διαφαίνεται σε Ουκρανία και Ρωσία.
Όσον αφορά στη νέα σοδειά καλαμποκιού οι προς καλλιέργεια εκτάσεις εκτιμώνται αυξημένες κατά 1,6%, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περσινές σε Βόρεια και Νότια Αμερική και στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης.

Πηγή: anagi.ana.gr

::food news:: Το σινεμά των... 3.000 θερμίδων

Ποπ κορν: SΟS ειδικών για τη μεγάλη συσκευασία στους κινηματογράφους

TΗΕ ΤΙΜΕS ,

Της Valerie Εlliott

Καμπανάκι για τις θερμιδικές βόμβες που καταναλώνουν πολλοί θεατές στον κινηματογράφο υπό τη μορφή ποπ κορν, νάτσος και αναψυκτικών χτυπά η βρετανική Υπηρεσία Προτύπων Τροφίμων, αξιώνοντας την αναγραφή του θερμιδικού περιεχομένου σε όλες τις συσκευασίες. Μία μεγάλη συσκευασία ποπ κορν, επισημαίνει, μπορεί να εμπεριέχει ακόμα και 1.200 θερμίδες.

«Oι κινηματογράφοι οφείλουν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της επιδημίας παχυσαρκίας», επισημαίνει ο διευθυντής της Υπηρεσίας, Τιμ Σμιθ. «Υπάρχει ένας μύθος πως το ποπ κορν δεν έχει θερμίδες, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Το ζήτημα μάς απασχολεί πολύ. Ένα μεγάλο θέμα είναι και οι μερίδες: οι συσκευασίες προς πώληση μοιάζει να γίνονται όλο και μεγαλύτερες. Σε λίγο οι οικογένειες θα χρειάζονται καροτσάκι για να μεταφέρουν όλα όσα αγοράζουν μέσα στην αίθουσα του κινηματογράφου!».

Στην πραγματικότητα, το ποπ κορν από μόνο του είναι ένα υγιεινό σνακ. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, τα 100 γραμμάρια περιέχουν συνήθως 480 θερμίδες. Πολλά εξαρτώνται όμως από τον τρόπο παρασκευής του. Όταν το ποπ κορν παρασκευάζεται, για παράδειγμα, σε συσκευές κυκλοφορίας ζεστού αέρα, ή στα μικροκύματα, η θερμιδική του αξία μειώνεται. Όταν παρασκευάζεται μέσα σε λάδι ή βούτυρο, μπορεί να ανέβει στα ύψη. Η προσθήκη μεγάλης ποσότητας αλατιού κάνει ακόμα χειρότερη την κατάσταση: έρευνα που είχε γίνει το περασμένο φθινόπωρο στις ΗΠΑ, εντόπισε στη μεγάλη συσκευασία του ποπ κορν (που περιέχει περίπου 20 φλιτζάνια) 980 χιλιοστογραμμάρια νατρίου και 60 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών. Η βρετανική Υπηρεσία Προτύπων Τροφίμων ζητεί την υποχρεωτική αναγραφή του θερμιδικού περιεχομένου σε όλες τις συσκευασίες που πωλούνται στους κινηματογράφους. Σε πιλοτικό πρόγραμμα με 21 εταιρείες τροφίμων που εφαρμόστηκε το περασμένο καλοκαίρι, επισημαίνει, φάνηκε πως όταν οι καταναλωτές συνειδητοποιούν πόσες θερμίδες έχει αυτό που πάνε να αγοράσουν, αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες.
Πηγή: tanea.gr

::Στο περίπτερο:: Νέα Break ION με μπισκοτίνια.


Η απολαυστική σοκολάτα γάλακτος Break συνδυάζεται με επιτυχία με μικρά τραγανά κομματάκια μπισκότου και δημιουργεί ένα νέο γευστικό αποτέλεσμα που εντυπωσιάζει. Βασικά στοιχεία του νέου προϊόντος είναι η πλούσια γεύση της σοκολάτας γάλακτος Break και η τραγανή απόλαυση που προσφέρουν τα μπισκοτίνια. Η Νέα Break με Μπισκοτίνια προσφέρεται στην γνώριμη τετράγωνη φόρμα. Η γεύση αυτή εμπλουτίζει την πλούσια σειρά σοκολάτων Break που περιλαμβάνει σοκολάτες γάλακτος με Αμύγδαλα, με Φουντούκια, με Σταφίδες και Ξηρούς καρπούς, με διάφορες γεμίσεις (Φράουλα, Πραλίνα, Καρύδα) και φυσικά την μοναδική Λευκή Break με Σταφίδες και Ξηρούς Καρπούς.

::Στο ψυγείο:: Νέα σειρά σαλατών Hellmann's

Η αγιορείτικη μαγειρική τέχνη μας αποκάλυψε τη μοναδική συνταγή μελιτζανοσαλάτας με την ψητή μελιτζάνα, που της χαρίζει το πλούσιο άρωμα και την ξεχωριστή γεύση. Με την προσθήκη πιπεριάς και την αρμονική συνύπαρξη των ελληνικών μυρωδικών και του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου, η νέα Μελιτζανοσαλάτα Hellmann’s κλείνει μέσα της τον πλούτο της πατροπαράδοτης απόλαυσης.
Απολαύστε την στη συσκευασία των 250g.
Η νέα ταραμοσαλάτα Hellmann’s φέρνει στο τραπέζι σας τη γνωστή μακεδονίτικη συνταγή με τη λεπτή γεύση του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου και του εκλεκτού λευκού ταραμά. Άλλωστε, η υπεροχή του λευκού ταραμά είναι το μυστικό για την πιο γνήσια ταραμοσαλάτα.
Απολαύστε την στη συσκευασία των 250g.
Στην πατρίδα της, τη Σαντορίνη, ανακαλύψαμε την αυθεντική συνταγή της φάβας, που κλείνει μέσα της όλη τη γευστική ιστορία του νησιού. Μάθαμε την τελετουργία παρασκευής της απλής αλλά αξεπέραστης φάβας και φροντίσαμε να διατηρήσουμε την απαλή υφή και τη γεμάτη γεύση της πατροπαράδοτης συνταγής.
Απολαύστε την στη συσκευασία των 250g.
Σε αυτή τη συνταγή η επιλογή των υλικών και η ανάμειξη τους έχει τον πρώτο λόγο. Η ψητή πιπεριά Φλωρίνης, με τον πλούτο του αρώματος και τη γλυκύτητα της, δίνει στη συνταγή τον γευστικό τόνο της ιδιαίτερης τοπικής μαγειρικής! Πρόκειται για μια γεύση εξαιρετικά αγαπημένη και διαδεδομένη στη Βόρεια Ελλάδα.
Απολαύστε τη στην συσκευασία των 250g.

::f&b industry news:: Ξαναφουντώνει ο πόλεμος των Cola.


της Αλεξάνδρας Γκίτση
Στο "ράφι" των σούπερ μάρκετ αλλά και στους δέκτες των τηλεοράσεων (στις διαφημίσεις) έχει μεταφερθεί τις τελευταίες μέρες ο πόλεμος της Coca Cola 3E και της Pepsico. Αφορμή για το νέο θερμό επεισόδιο μεταξύ των δύο εταιριών επί ελληνικού εδάφους έχουν σταθεί οι προσφορές και οι μειώσεις τιμών στις οποίες έχουν προχωρήσει οι εταιρίες προκειμένου να ενισχύσουν τη θέση και τα μερίδιά τους στην αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, η Coca Cola 3E τις τελευταίες ημέρες "τρέχει" ένα πρόγραμμα μειωμένων τιμών στις οικογενειακές συσκευασίες βασικών της brands. Την ίδια ώρα η Pepsico - ΗΒΗ, η οποία ξεκίνησε τον πόλεμο τιμών εδώ και αρκετούς μήνες, συνεχίζει αυτήν την πολιτική, την οποία επισημαίνει και στο νέο διαφημιστικό της τηλεοπτικό σποτ μέσω του οποίου "ρίχνει το γάντι" στην Coca Cola 3E και στο πρόγραμμα μειώσεων τιμών που τρέχει αυτές τις ημέρες, σημειώνοντας ότι εν αντιθέσει με τον βασικό ανταγωνιστή της η ίδια ακολουθεί αυτήν την πολιτική όλο τον χρόνο και όχι μόνο λίγες μέρες του έτους.
Σημειώνεται ότι η Coca Cola 3E προσφέρει, μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων, όπως σημειώνει στη διαφήμισή της, την Coca Cola Zero (συσκευασία 1,5 λίτρου) προς 1,15 ευρώ, προς 2,30 ευρώ τη διπλή συσκευασία Coca Cola 1,5 λίτρου, στο 1,15 ευρώ προσφέρει την Coca Cola light 1,5 λίτρου, τη Fanta του 1,5 λίτρου προς 0,99 ευρώ, ενώ τη Sprite του 1,5 λίτρου προς 1,09 ευρώ.
Πηγή:euro2day.gr

::food news:: Θησαυρός της ελληνικής γεωργίας η επιτραπέζια ελιά.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
«Βαρύ πυροβολικό» της ελληνικής γεωργίας στον τομέα των εξαγωγών αποτελεί η επιτραπέζια ελιά, θεσμικά όμως προβλήματα φαίνεται ότι δημιουργούν αντικίνητρα στους εξαγωγείς. Για τη διαφύλαξη του εθνικού θησαυρού με στόχο να μην υπάρχει στο μέλλον... ημερομηνία λήξης, παραγωγοί, μεταποιητές και τυποποιητές ενώνονται σε μια γροθιά για τη δημιουργία εθνικής στρατηγικής γύρω από το εξαγωγικό προϊόν της χώρας.
Αρνητικά στο ερώτημα «ελληνική επιτραπέζια ελιά: εθνικός θησαυρός... με ημερομηνία λήξης;», απάντησαν οι ειδικοί, στο πλαίσιο της χθεσινής ομότιτλης ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο Βόλο, από την Πανελλήνια Ένωση Μεταποιητών, Τυποποιητών, Εξαγωγέων Επιτραπέζιων Ελιών.
Σύμφωνα με το νέο Πρόεδρο του ΕΦΕΤ και καθηγητή μικροβιολογίας τροφίμων, Γ. Νυχά, υπάρχει μέλλον για την ελιά. «Η επιτραπέζια ελιά είναι από τα δυνατά εξαγωγικά όπλα της ελληνικής γεωργίας. Είναι το δυναμικό ελληνικό προϊόν με το οποίο η χώρα συναγωνίζεται την Ισπανία αλλά και την Ιταλία, κατέχοντας τη δεύτερη ή την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη εξαγωγών. Αποτελεί προϊόν από το οποίο και ως επιστήμονες και ως καταναλωτές, μόνο πολλά και θετικά έχουμε να περιμένουμε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νυχάς.
Στα θεσμικού χαρακτήρα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΠΕΜΕΤΕ στην εξαγωγή επιτραπέζιας ελιάς, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης, Νέλος Γεωργούδης. «Η ελληνική επιτραπέζια ελιά, αποτελεί ιδιαίτερα δυναμικό προϊόν της ελληνικής γεωργίας με εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Υπό αυτές τις συνθήκες το μέλλον προδιαγράφεται ευοίωνο. Ωστόσο θεσμικά προβλήματα φρενάρουν τις εξαγωγές και δημιουργούν αντικίνητρα», είπε χαρακτηριστικά. Ο κ. Γεωργούδης, αναφέρθηκε στην απουσία μητρώου επιχειρήσεων με αποτέλεσμα να υπάρχουν επιχειρηματίες που μεταποιούν και εμπορεύονται την επιτραπέζια ελιά υπό συνθήκες όχι νόμιμες, στην επί 31 χρόνια ισχύ του Π.Δ. 221 που δημιουργεί προβλήματα στον τομέα των εξαγωγών αλλά και στα αντικίνητρα που παρουσιάζονται για την εξαγωγή του προϊόντος.
Το θεσμικό πλαίσιο δεν είναι όμως το μοναδικό που προβληματίζει την ΠΕΜΕΤΕ. Φέτος, η παραγωγή επιτραπέζιας ελιάς στο Πήλιο, ήταν μειωμένη κατά 50% περίπου λόγω των καιρικών συνθηκών. «Η ελαιοκαλλιέργεια στο Πήλιο είναι διαδεδομένη εδώ και πολλά χρόνια. Η τοπική ποικιλία «ελιά Πηλίου» ή γνωστή στο εξωτερικό ως «ελιά Βόλου», αποτελεί προϊόν που οι αγορές του εξωτερικού ζητάνε με το όνομά του. Τα τελευταία όμως χρόνια υπάρχουν ποιοτικά προβλήματα λόγω των καιρικών συνθηκών. Δυστυχώς και φέτος καταγράφτηκε μείωση έως και 50% στην παραγωγή επιτραπέζιας ελιάς. Πιστεύουμε ότι είναι κάτι παροδικό. Ως περιοχή έχουμε ένα προϊόν πασίγνωστο στο εξωτερικό. Έγκειται στους παραγωγούς αλλά και τους μεταποιητές να την προωθήσουν ακόμη καλύτερα», είπε από την πλευρά του, το μέλος της ΠΕΜΕΤΕ, Χάρης Σιούρας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ύπαρξης εθνικής στρατηγικής για την προώθηση της ελληνικής επιτραπέζιας ελιάς που αποτελεί το θησαυρό της ελληνικής αγροτικής παραγωγής.
ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ
Πηγή: eleftheria.gr

::f&b industry news:: Coca-Cola 3Ε: Aγορά 44.500 ιδίων μετοχών

Σε αγορά 44.500 ιδίων μετοχών με μέση τιμή κτήσης 17,9504 ευρώ ανά μετοχή, συνολικής αξίας 798.791,22 ευρώ, προέβη η Coca-Cola 3Ε στις 26/02. Όπως αναφέρεται η αγορά πραγματοποιήθηκε κατόπιν των σχετικών αποφάσεων της από 27.4.2009 έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της και της από 30.4.2009 συνεδρίασης του διοικητικού της συμβουλίου μέσω της Εθνικής Π&Κ Χρηματιστηριακής ΑΕΠΕΥ.
Πηγή: capital.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr