http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Και εγένετο...Ύδωρ


Εντάξει ξέρω...Είχα πει ότι θα ξεκινήσω θεματολογία γύρω από τον espresso. Απλά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι εξίσου σημαντικής βαρύτητας όσο και ο ίδιος ο espresso.
 Το νερό όπως ήδη γνωρίζετε είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ίδια την ύπαρξη της ζωής. Ο πρώτος έμβιος μικροοργανισμός φαίνεται να σχηματίστηκε μέσα στο νερό. Το σώμα μας αποτελείται από 65% καθαρό κρυστάλλινο νερό (λέμε τώρα...). Ο καφές που καθημερινά καταναλώνουμε στα καθιστά, όρθια, γρήγορα, χαλαρά είναι κατά 98-99% νερό.  Μεγάλη συζήτηση έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια σε πλανητικό επίπεδο περί των διαθέσιμων αποθεμάτων νερού και του τρόπου διαχείρισής των. Αν μη τι άλλο, τα μεγαλύτερα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ο “κόσμος” (οξύμωρη πλέον λέξη, αν σκεφτεί κανείς ότι προέρχεται από την λέξη “κόσμημα” - Ευχαριστούμε τον Πυθαγόρα για αυτήν

Olympus Dairy USA Corp.: Ο Όλυμπος πάει στις Η.Π.Α.

 
Δημήτρης Σταμουλάκης
Δημοφιλής στην Ελλάδα, με δυναμικά βήματα σε 25 χώρες, η γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος πραγματοποιεί και το άλμα προς τις Η.Π.Α. Η Olympus, επί το αμερικανικότερον, έχει ήδη ξεκινήσει για την «κατάκτηση της Δύσης».
Στοίχημα με την αγορά ή και με τον ίδιο της τον εαυτό; Η Όλυμπος είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο επιτυχίας. Για το συναρπαστικό αυτό άνοιγμα μιλάμε με τον Δημήτρη Σταμουλάκη, Υπεύθυνο Μάρκετινγκ της Olympus Dairy USA Corp.

Marketing Week: H Όλυμπος και στις Η.Π.Α., λοιπόν. Ένα τέτοιο «ταξίδι» δείχνει αισιοδοξία και στόχους. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το εγχείρημα;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Η Όλυμπος έχει ξεκινήσει με βήματα αργά, αλλά και φιλόδοξα, ένα ταξίδι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Βλέπουμε μακριά, αλλά όχι με κιάλια. Αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες του παρόντος, αισιοδοξώντας και προσδοκώντας για το μέλλον. Προχωρούμε με συγκρατημένες και προσεκτικές κινήσεις, γιατί η αμερικάνικη αγορά δεν συγχωρεί λάθη.

Είναι μια μεγάλη αγορά, με τεράστιες ευκαιρίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει και ότι είναι εύκολη. Λαμβάνοντας υπόψη ότι και η αμερικάνικη οικονομία ακόμη αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, η πορεία μας δεν είναι τόσο απλή όσο θα πίστευε κάποιος. Δεν είναι «a walk in the park», όπως θα έλεγαν και οι Αμερικάνοι.

Marketing Week: Ποιες είναι οι ενδεχόμενες δυσκολίες, και τι είστε προετοιμασμένοι να κάνετε γι’ αυτές;

Η Pizza Fan στρέφεται στο χορηγικό marketing

 
Η Pizza Fan στρέφεται στο χορηγικό marketing
Η Pizza Fan συνεχίζει το κοινωνικό πρόγραμμα «Γεύση Συμμετοχής», μέσω του οποίου στηρίζει τοπικές κοινωνικές εκδηλώσεις αναλαμβάνοντας την τροφοδοσία τους.
Έως τώρα έχει προσφέρει τα προϊόντα της σε περισσότερα από 200.000 άτομα. Η σπουδαιότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η Pizza Fan τον κοινωνικό της ρόλο αντανακλάται στο γεγονός της εξ ολοκλήρου μετεξέλιξης του προγράμματος marketing της εταιρείας σε χορηγικό πρόγραμμα, ώστε να εξυπηρετηθούν αρτιότερα οι αυξημένες ανάγκες των χορηγιών.
Παράλληλα, το νέο λογότυπο του προγράμματος «Γεύση Συμμετοχής» σηματοδοτεί την εξέλιξη  της

Διπλή φροντίδα για το ίδιο τσεκ με τη νέα ΚΑΠ



ImageΠερισσότερες υποχρεώσεις για λιγότερες ενισχύσεις φέρνει η μετάβαση στο νέο καθεστώς άμεσων κοινοτικών ενισχύσεων που αναμένεται  να ισχύσει στη μετά το 2013 εποχή, αποκαλύπτει σε ειδικό οχτασέλιδο φάκελο η εφημερίδα Agrenda, που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο 27 Νοεμβρίου αποκλειστικά μαζί με το περιοδικό Profi. Οι υποχρεώσεις έρχονται από τα νέα φιλοπεριβαλλοντικά πρότυπα, που καλούνται να εφαρμόσουν οι αγρότες και οι περικοπές από την προωθούμενη προσπάθεια «ισοκατανομής» των άμεσων ενισχύσεων μεταξύ των 27 κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όλα όσα προέκυψαν από το επίσημο πολιτικό κείμενο προτάσεων της Επιτροπής, που δόθηκε στη δημοσιότητα στις 18 Νοεμβρίου, αλλά και από τις διευκρινήσεις που έδωσε ο Έλληνας διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Αγροτικής Πολιτικής, Τάσος Χανιώτης, κατά την πρώτη παρουσίαση του θέματος σε ειδήμονες του αγροτικού χώρου, στα γραφεία της Ε.Ε. στην Αθήνα. Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες στον ειδικό φάκελο αυτού του φύλλου της

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr