http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Bar Academy Hellas & "Ολοι μαζί η Ελλάδα μπορεί"!!!

http://www.skai.gr/files/1/news-photo/graphics/oloimazi.gif

Η bar academy προσφέρει 20 δωρεάν συμμετοχές ( 2 ανά πρόγραμμα εκπαίδευσης ως το τέλος του χρόνου) σε άνεργους, δίνοντάς τους τα απαραίτητα εφόδια για την άμεση εργασιακή απορρόφησή τους.
http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1392/43/n18974540766_9834.jpg

Η επιλογή των συμμετεχόντων θα γίνεται βάσει την οικογενειακή κατάσταση και ηλικία.

Οι θέσεις που προσφέρονται στα Βartenders Τraining Program και Barista Training Program:

Bartenders Training Program

Πρόγραμμα εκπαίδευσης μπάρμαν.
Οι συμμετέχοντες μπορούν να εργαστούν σε μπαρ, εστιατόρια και ξενοδοχεία μία αγορά που ακόμα ζητά εργατικό δυναμικό.

Barista Training Program

Πρόγραμμα εκπαίδευσης μπουφετζή(παρασκευαστή ροφημάτων καφέ).

Οι συμμετέχοντες μπορούν να εργαστούν σε καφέ, εστιατόρια, ξενοδοχεία και καταστήματα ταχεία εστίασης επίσης μία αγορά που ζητά ακόμα εργατικό δυναμικό.

Στείλτε μας μια επαφή( http://baracademy.gr/contact.php ) μεσω του website με την ενδειξη "Ολοι μαζί η Ελλάδα μπορεί" ή πάρτε μας τηλ στο 2106470030

::wine news:: Το μεγαλύτερο κατάστημα κρασιών Bordeaux άνοιξε στο Παρίσι

Το μεγαλύτερο κατάστημα κρασιών Bordeaux άνοιξε στο Lafayette Gourmet στη Boulevard Haussmann, στο Παρίσι.
Το νέο κατάστημα βρίσκεται εντός της ναυαρχίδας Galeries Lafayette που είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός στο Παρίσι μετά τον Πύργο του Άιφελ, με 25 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως.
Η 250m2 Bordeauxthèque είναι μία κοινή επιχείρηση που στεγάζεται στη Galeries Lafayette, αλλά ανήκει

και "τρέχει" από το εμπορικό σπίτι του Μπορντό,Duclot, που ανήκει στον Jean Francois Moueix, ιδιοκτήτη του Pétrus, μαζί με το γιο του Jean.
Περιέχει πάνω από 12.000 φιάλες κόκκινο κρασί, με μία μικρή επιλογή από γλυκά και ξηρά λευκά. Επιπλέον 50.000 φιάλες, βρίσκονται σε μια αποθήκη στο Παρίσι, με πρόσβαση σε 5 εκατομμύρια φιάλες στο Μπορντό.
Η γκάμα τιμών ξεκινά από €3.90 για ένα AC Bordeaux, μέχρι €20,000 για ένα Chateau Mouton Rothschild 1945, με την εγγύηση για κάθε φιάλη, ότι προήλθε απευθείας από το chateau η από τις αποθήκες της εταιρείας στο Μπορντό.
"Πολλοί επισκέπτες του καταστήματος δεν θα έχουν γνώσεις για τα κρασιά του Μπορντό, αλλά έχουμε μια απαράμιλλη ποικιλία παλαιότερων εσοδειών από τα πιο πρεστιζάτα chateaux, τα περισσότερα από τα οποία έφτασαν απευθείας στα χέρια μας από τα ίδια τα chateaux" λέει ο Jean Moueix, ο οποίος πρόκειται να γίνει πρόεδρος του γκρουπ μετά τη συνταξιοδότηση του πατέρα του το 2011.
Η γκάμα περιλαμβάνει όλα τις δεύτερες ετικέτες των first growths -δέκα χρονιές του Fort de Latour, 6 του Carruades – συν ένα flight του Haut Brion Blanc που πηγαίνει πίσω στο 1978, 12 χρονιές του Montrose, 24 του Yquem από το 1896 (€7,500) στο 2006.
Κάθε ένα από τα first growths έχει 30 χρονιές να προσφέρει, με 32 χρονιές Petrus. Το θρυλικό Cheval Blanc 1947 είναι διαθέσιμο στα €13,500.
Υπάρχει επίσης τεράστια γκάμα, φιαλών μεγάλου-φορμάτ, που περιλαμβάνει Impériales, Jéroboams και Nabuchodonosors. Ένα 15 λίτρων Lynch-Bages 2000 πωλείται €7,000.
Στο Duclot group, ανήκουν δύο ακόμα σημεία λιανικής πώλησης στο Μπορντό, συν πολλά καταστήματα τύπου αποθήκης στο Παρίσι.
Ο Moueix πρόσθεσε ότι θα εξετάσει το άνοιγμα Bordeauxthèques στο Βερολίνο η στη Σαγκάη σε υποκαταστήματα της Galeries Lafayette, η ενδεχομένως σε άλλα μεγάλα καταστήματα πολυτελείας στον κόσμο.
krasiagr.blogspot.com

::food news::Φθηνότερο ψωμί λόγω κρίσης απ’ τους αρτοποιούς

ImageΜε τιμή 50 λεπτά τη φρατζόλα (350 γραμμάρια) προτείνει στα μέλη της η Ομοσπονδία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων Περιχώρων να πωλείται το ψωμί σε καθημερινή βάση σε μια προσπάθεια να δώσουν «ανάσα» στα νοικοκυριά που λόγω της κρίσης βρίσκονται σε δυσχερή οικονομική θέση.

Η πρόταση έλαβε το πράσινο φως της γενικής συνέλευσης της Ομοσπονδίας και αφορά τα περισσότερα από τα 1500 σημεία πώλησης που υπάγονται στη δικαιοδοσία της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για υποχρεωτική απόφαση και ο κάθε βιοτέχνης διατηρεί την ευχέρεια να διαμορφώνει την τιμολογιακή του πολιτική όπως επιθυμεί. Εκτιμάται, ωστόσο, από την Ομοσπονδία ότι πολλά μέλη της θα υιοθετήσουν την πρόταση.Η τιμή των 50 λεπτών θα ισχύει από το πρωί μέχρι το μεσημέρι. Η ακριβής ώρα λήξης της προσφοράς θα ορίζεται από τον κάθε αρτοποιό.

Σχόλιο ΟΑΕ

Η πρόταση για τη μείωση της τιμής του ψωμιού δεν προέρχεται από την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος, όπως σημειώνει η ίδια σε ανακοίνωσή της αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η τιμή των αρτοπαρασκευασμάτων είναι ελεύθερη και την ευθύνη γι’ αυτή την έχει αποκλειστικά ο κάθε επιχειρηματίας αρτοποιός.

Η ομοσπονδία σημειώνει ότι η πρόταση έγινε από τη Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών και αφορά περίπου 40 σημεία πώλησης ψωμιού στο κέντρο της πρωτεύουσας ενώ σημειώνει ότι η γενική συνέλευση στην οποία τέθηκε το θέμα δεν ήταν της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος.
www.agronews.gr

::bio news::Frigoglass: Βράβευση για οικολογικό προϊόν

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/frigoglass00.jpg

Η Frigoglass, ανακοίνωσε σήμερα ότι παρέλαβε το 2ο βραβείο Οικολογικού προϊόντος για την σειρά ψυγείων Ecocool, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του Πανελληνίου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Προστασίας του Περιβάλλοντος (ΠΑΣΕΠΠΕ).

Με την απονομή του βραβείου Οικολογικού προϊόντος, αναγνωρίζεται η δέσμευση της Frigoglass σε πρακτικές και πρωτοβουλίες φιλικές προς το περιβάλλον και ειδικά η πρόσφατη δημιουργία της σειράς Ecocool, της πρώτης ολοκληρωμένης σειράς οικολογικών ψυγείων. Αυτή η σειρά σχεδιάστηκε ώστε να μειώνει την επίδραση στο περιβάλλον σε επίπεδο εκπομπής αερίων και κατανάλωσης ενέργειας.

Το βραβείο αυτό εξασφαλίζει την δυνατότητα στην Frigoglass να διακριθεί στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον 2010, που θα πραγματοποιηθούν στις 2 Ιουνίου 2010, στις Βρυξέλλες, κατά την διάρκεια της Πράσινης Εβδομάδας. Τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον θεσμοθετήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αποτελούν αναγνώριση για τις εταιρείες που υιοθετούν οικολογικά βιώσιμες πρακτικές. Τα κριτήρια αξιολόγησης περιλαμβάνουν την καινοτομία του προϊόντος και την βιωσιμότητά του στο πλαίσιο του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της οικονομίας.
euro2day.gr

::Nέο προϊόν::Nestea Πράσινο Τσάι Φράουλα

http://popsop.ru/wp-content/uploads/nestea_vitao.jpg

Το Nestea λανσάρει το νέο Nestea Πράσινο Τσάι Φράουλα.

Το νέο Nestea Πράσινο Τσάι Φράουλα συνιστά μια ιδιαίτερα πλούσια πηγή φυσικών αντιοξειδωτικών, καθώς κάθε μπουκάλι 500 ml περιέχει 325 mg φλαβονοειδών, δηλαδή έως και δύο φορές περισσότερα από αυτά που περιέχονται σε μια συνηθισμένη κούπα πράσινου τσαγιού. Το λανσάρισμα του Nestea Πράσινο Τσάι Φράουλα θα υποστηριχθεί από ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας, με κεντρικό μήνυμα “Προστατεύει φυσικά”, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, έντυπες καταχωρίσεις και προωθητικές ενέργειες.

www.marketingweek.gr

::food news:: ICAP: Σε άνοδο η αγορά αρτοσκευασμάτων

http://www.agronews.gr/images/stories/logotypa/icap-logo.jpg
Με ταχείς ρυθμούς αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά τυποποιημένων αρτοσκευασμών η οποία στο διάστημα της τελευταίας δεκαπενταετίας γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη. Στα παραπάνω συνηγορεί πρόσφατη κλαδική μελέτη με τον τίτλο «Τυποποιημένα Αρτοσκευάσματα» που δόθηκε στη δημοσιότητα από την διεύθυνση οικονομικών μελετών της Icap Group.

Η έρευνα κάνει λόγω για έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των μεγαλύτερων κυρίως βιομηχανιών του κλάδου που ελέγχουν σημαντικό τμήμα της αγοράς. Οι επιχειρήσεις προκειμένου να διατηρήσουν ή και να αυξήσουν το μερίδιο που κατέχουν στην αγορά, προσπαθούν να παράγουν προϊόντα, τα οποία να καλύπτουν τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών και τα διατροφικά τους πρότυπα, για καλύτερης ποιότητας και υγιεινότερα προϊόντα.

Επίσης, η διάθεση στην αγορά ποικιλίας υποκατάστατων ή παρεμφερών προϊόντων οξύνει τον υφιστάμενο ανταγωνισμό. Η εγχώρια αγορά τυποποιημένων αρτοπαρασκευασμάτων εμφανίζει υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, με την ύπαρξη λίγων μεγάλων βιομηχανιών και μικρού αριθμού μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι περισσότερες των οποίων είναι τοπικού χαρακτήρα.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγάλες αρτοβιομηχανίες διαθέτουν ανεπτυγμένα δίκτυα διανομής, που καλύπτουν όλη τη χώρα, καθώς και σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό, που τους δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουν προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές. Παράλληλα, η διευρυνόμενη τάση για πραγματοποίηση μαζικών αγορών από τους καταναλωτές, μέσω των σούπερ μάρκετ, ευνοεί τη ζήτηση των εξεταζομένων προϊόντων και συμβάλλει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς των μεγάλων βιομηχανιών. Επιπλέον, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ διαθέτουν από τα καταστήματά τους και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Η συνολική εγχώρια κατανάλωση βιομηχανοποιημένου ψωμιού παρουσίασε διαχρονική αύξηση την περίοδο 1995 -2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανόδου 5,6%. Την κυριότερη κατηγορία αποτελεί το ψωμί για τοστ, το οποίο συμμετείχε με ποσοστό 61% στο σύνολο της κατανάλωσης (σε τόνους), το 2008. Ακολουθεί το ψωμί σε μορφή φρατζόλας ή καρβελιού, το οποίο κάλυψε το 26% της συνολικής αγοράς, ενώ τα rolls για hamburgers και sandwiches και το ψωμί γερμανικού τύπου απέσπασαν μερίδιο 7% και 6%, αντίστοιχα, το ίδιο έτος.

ImageΤο μέγεθος της εγχώριας κατανάλωσης των συσκευασμένων φρυγανιών παρουσίασε μικρές ετήσιες διακυμάνσεις, τη χρονική περίοδο 1995 - 2008, ενώ η κατανάλωση παξιμαδιών σουηδικού τύπου ακολούθησε πτωτική πορεία, εμφανίζοντας μέσο ετήσιο ρυθμό μείωσης 6%. Αντιθέτως, αύξηση παρουσίασε η ζήτηση για παξιμάδια παραδοσιακού τύπου, τα τελευταία χρόνια. Τέλος, αυξητικές τάσεις εμφάνισε και η εγχώρια κατανάλωση τυποποιημένων κριτσινιών, την ίδια χρονική περίοδο.

Η ζήτηση τυποποιημένων αρτοπαρασκευασμάτων καλύπτεται σχεδόν εξ΄ ολοκλήρου από εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα και σε μικρό ποσοστό από εισαγόμενα. Σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων δεν πραγματοποιούνται εισαγωγές, λόγω της μικρής διάρκειας συντήρησής τους, η οποία δεν επιτρέπει τη μεταφορά τους σε μεγάλες αποστάσεις.

Στο πλαίσιο της μελέτης πραγματοποιήθηκε χρηματοοικονομική ανάλυση δέκα παραγωγικών εταιριών και συνετάχθη ομαδοποιημένος ισολογισμός, για τη διετία 2007 - 2008. Από την επεξεργασία των στοιχείων προκύπτουν τα εξής: οι συνολικές πωλήσεις των δέκα εταιριών αυξήθηκαν κατά 20,2%, το 2008 σε σχέση με το 2007, ενώ το μικτό κέρδος αυξήθηκε με υψηλότερο ρυθμό (24,26%). Ωστόσο, η άνοδος των χρηματοοικονομικών δαπανών, καθώς και των λοιπών λειτουργικών εξόδων είχε σαν αποτέλεσμα την επιδείνωση του συνολικού λειτουργικού αποτελέσματος, το οποίο ήταν αρνητικό και τα δύο έτη. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την αύξηση των μη λειτουργικών εξόδων οδήγησαν στη σημαντική αύξηση των συνολικών ζημιών το 2008/2007. Αντίθετα, τα κέρδη EBITDA αυξήθηκαν κατά 11,1%, την ίδια χρονική περίοδο.
www.agronews.gr

Σέλινο, ένα βιάγκρα λαχανικό.

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20100525/engine/imerisia_LARGE_t_1061_18226787_type11586.jpg

Σέλινο, ένα βιάγκρα λαχανικό
Οι επιστήμονες λένε πως τα αποτελέσματα από την κατανάλωση σέλινου είναι άμεσα, καθώς αυξάνεται και η επιθυμία των ανδρών για σεξ.

Το σέλινο είναι το "βιάγκρα των λαχανικών", σύμφωνα με τους Αυστραλούς
επιστήμονες Δρ Γουόλτερ Γκάμαν, Δρ Μαρκ Άντερσον και Τζούντι Γκάμαν, συγγραφείς
του βιβλίου "Μείνε Νέος: 10 αποδεδειγμένα βήματα για τέλεια υγεία" (Stay

Young:Ten Proven Steps to Ultimate Helath). Σύμφωνα με την έρευνα, ο ιδρώτας των ανδρών που καταναλώνουν συχνά σέλινο, παίρνει ένα ξεχωριστό άρωμα, που τους κάνει ιδιαίτερα ελκυστικούς στις γυναίκες. Οι επιστήμονες λένε πως τα αποτελέσματα από την κατανάλωση σέλινου είναι άμεσα, καθώς αυξάνεται και η επιθυμία των ανδρών για σεξ.

imerisia.gr

::food safety news::Σεμινάριο Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων


Σεμινάριο Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων που θα υλοποιηθεί 12 και 13 Ιουλίου 2010.


Το σεμινάριο έχει 250€ αρχική τιμή. Όποιος δηλώσει συμμέτοχη και πει ότι έχει ενημερωθεί από την ΒιοΠοιότητα(www.biopoiotita.gr), θα έχει έκπτωση 10%.

Περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω έγγραφο pdf:

http://www.box.net/shared/2d9p64mezk

10ο Συμπόσιο με Θέμα: "ΜΟΡΙΑΚΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ"

http://profile.ak.fbcdn.net/object2/773/123/n168406669537_6196.jpg

Tο 10ο Συμπόσιο με Θέμα: "ΜΟΡΙΑΚΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ", θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010.

Θα έχουμε την τιμή να μαγειρέψει για την Λέσχη μας ο κος Δημήτρης Δημητριάδης, Σεφ του εστιατορίου CIBUS της "Αίγλης" του Ζαππείου.

Συνημμένο θα βρείτε το Μενού του Συμποσίου ενώ μέσα στις αμέσως επόμενες μέρες θα σας αποσταλεί η τιμή συμμετοχής, ο τόπος, καθώς και οι λοιπές λεπτομέρειες.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Για την άρτια διοργάνωση του Συμποσίου μας, παρακαλούμε για την έγκυρη δήλωση συμμετοχής, μέχρι το πρωί της Παρασκευής, 4 Ιουνίου. Δηλώσεις πέραν της ημερομηνίας αυτής δεν θα δεχτούμε, διότι θα πρέπει να κάνουμε όλες τις απαραίτητες προμήθειες των πρώτων υλών, ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων.

Ο Μέγας Γαστρονόμος: Αλέξανδρος Γιώτης

Ο Μέγας Συμποσιοάρχης: Θοδωρής Αλεξίου

10ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ
Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010, 9.00 μ.μ.

ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ
Ο Σεφ του εστιατορείου CIBUS της Αίγλης του Ζαππείου
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

Θέμα Συμποσίου
ΜΟΡΙΑΚΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟΝ

Καλωσόρισμα
• Μπακαλιάρος παστός , παντζάρι ψητό, αγιολί και «sponge» καρυδιού
Μενού
• Ζωμός καλαμαριού , με ποταμίσιες καραβίδες, αφρό ταραμά με μελάνι σουπιάς , τοματίνια και ζελέ ούζου με λάιμ

• Σαλάτα με μαυρομάτικα φασόλια και δεντρολίβανο, καπνιστό χέλι και vinaigrette βατόμουρου και μήλου

• Μοσχαρίσια μάγουλα με κρητικά μακαρούνια, ρίγανη, prosciutto Ευρυτανίας

• Σαραγλάκια γεμιστά με ρυζόγαλο, φιστίκι και σάλτσα μαστίχας

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr