Αγορά παγωτού: Συνταγή με φαντασία
Κάθε χρόνο, η αγορά του παγωτού γίνεται «στίβος» καινοτομίας και φαντασίας, καθώς οι εταιρείες εμπλουτίζουν το προϊοντικό τους portfolio με νέες γευστικές και αισθητικές προτάσεις. Ποιπς είναι τελικά ο ρόλος της καινοτομίας στην αγορά του παγωτού;
Πόσο μεγάλη είναι η γοητεία που ασκεί το «καινούργιο» στους καταναλωτές και ποιες είναι γενικότερα οι τάσεις που αφορούν σήμερα στη σχέση καταναλωτών και brands παγωτού; Μια γρήγορη ματιά στην αγορά, αποδεικνύει ότι τα super premium brands γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, ωθώντας τις εταιρείες να ακονίζουν τη φαντασία τους και να προσφέρουν όλο και πιο εμπλουτισμένα προϊόντα.
Κάθε χρόνο, νέες γεύσεις
Η εταιρεία Algida λανσάρει κάθε χρόνο μια μεγάλη ποικιλία νέων παγωτών. Συγκεκριμένα για το 2010 τοποθετεί περί τις 18 νέες γεύσεις στην αγορά, σε μια ευρεία γκάμα κατηγοριών: