Επιπλέον, περισσότεροι από εννέα στους δέκα ερωτηθέντες (ποσοστό 95%), δήλωσε ότι επιθυμεί να γνωρίζει την προέλευση του γάλακτος που βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων, ενώ σχεδόν όλοι οι καταναλωτές (98%), δήλωσαν ότι με δεδομένο ότι το βάρος και η τιμή ενός γαλακτοκομικού προϊόντος παραμένουν ίδια, αυτοί θα επέλεγαν το εγχώριο.
Σε ερώτηση εάν οι ελληνικές ονομασίες τοπωνυμίων τυροκομικών προϊόντων δημιουργούν την εντύπωση ότι το προϊόν είναι φτιαγμένο από ελληνικό γάλα ή εισαγόμενο, ποσοστό 67% απάντησε πως η επωνυμία παραπέμπει στην ελληνικότητα του προϊόντος. Η έρευνα έγινε πανελλαδικά, με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων, σε δείγμα 600 ατόμων, ηλικίας από 18 έως 64 χρόνων.
paseges.gr