http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::food news:: Vivartia: Ανοιγμα σε νέες αγορές .

Δημιουργία νέων καταστημάτων σε Βουλγαρία και Αλβανία ενώ διερευνά τις προοπτικές για την αγορά της Ρουμανίας.

Του Γιώργου Μανέττα
gmanettas@pegasus.gr

Με το βλέμμα στραμμένο στην απόσχιση των κλάδων της, η Vivartia συνεχίζει να αναπτύσσει με κανονικούς ρυθμούς τις επενδύσεις της στο εξωτερικό και παράλληλα να διερευνά τις προοπτικές επέκτασής της σε νέες αγορές. Τα σχέδια αφορούν όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται, με το βάρος όμως όπως φαίνεται να πέφτει στον καλάδο της Αρτοποιίας και Ζαχαρωδών (Chipita), και στο «στοίχημα» για την εδραίωση των croissants στην αγορά των ΗΠΑ αλλά και σε εκείνον της Εστίασης και Ψυχαγωγίας για τη λειτουρία νέων καταστήματών Goody’s και Flocafe.

Μονάδα
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, το πλάνο της για την άλλη άκρη του Ατλαντικού περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της νέας παραγωγικής μονάδας της θυγατρικής «Nonni’s Foods» και το λανσάρισμα των 7 Days Croissants κυρίως στην κεντρική και ανατολική περιοχή.

Επίσης, «ποντάρει» αρκετά στην κυκλοφορία των κρουασάν, εγχείρημα που εφόσον στεφθεί από επιτυχία, αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στον τζίρο της Nonni’s Foods, η οποία πέρυσι εμφάνισε πωλήσεις 177 εκατ. δολ., και κατάφερε να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους κυρίως λόγω μείωσης του κόστους παραγωγής. Επιπρόσθετα, σχεδιάζει την επέκταση των πωλήσεων κρουασάν στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μετά τα ενθαρρυντικά μηνύματα για την πορεία τους στη Σαουδική Αραβία και την είσοδό τους στη Νιγηρία στην αρχή του 2010.

Εστίαση
Όσον αφορά στον κλάδο Εστίασης και Ψυχαγωγίας, η Vivartia δρομολογεί μέσα στο επόμενο διάστημα τη δημιουργία 1-2 νέων καταστήματων «Flocafe» στη Βουλγαρία και ταυτόχρονα στοχεύει στη λειτουργία εστιατορίων Goody’s αλλά και Flocafe στην αγορά της Αλβανίας. Επιπλέον, διευρευνά τις προοπτικές της Ρουμανίας για το ενδεχόμενο δραστηριοποίησής της στην τοπική αγορά. Περαιτέρω, για το κομμάτι των Γαλακτοκομικών και Ποτών επιδιώκει να υποστηρίξει τα νέα προιόντα (Active) της στην Κύπρο και να συνεχίσει τις απευθείας διανομές σε περισσότερες πόλεις της Βουλγαρίας ενώ για το κλάδο των Κατεψυγμένων Τροφίμων στοχεύει στην εδραίωση και επέκταση της σειράς «7 days Bake it». Να σημειωθεί πως η απόσχιση των τεσσάρων κλάδων της Vivartia ορίστηκε για τις 30 Ιουνίου 2010, προκειμένου από την 1 Ιουλίου 2010 να λειτουργούν πλέον ανεξάρτητα οι θυγατρικές του Ομίλου.

imerisia.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr