http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

fooditerranean project @ Νέες Καλλιέργειες (Branding)



Επιλογές διάθεσης αγροτικών προϊόντων στο εξωτερικό.

To fooditerranean project συμμετείχε στο 4ήμερο πανελλαδικό συνέδριο για τις «Νέες Καλλιέργειες».  Στις δύο ομιλίες μας, 10 & 11 Ιουνίου, αναφερθήκαμε στις επιλογές τοποθέτησης των αγροτικών προϊόντων σε επίπεδο αγορών αλλά και σε επίπεδο στρατηγικών επιλογών. Η designer της ομάδας μας, κα Μουσουλιότη Τολόμιο, ανέπτυξε τις βασικές λειτουργίες της συσκευασίας για ένα αγροδιατροφικό προϊόν.

Προσπαθήσαμε, πολύ συνοπτικά, να παρουσιάσουμε τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε στρατηγικής.  Προβάλλαμε την ανάγκη δημιουργίας μιας νέα στρατηγικής κατεύθυνσης προς τα επώνυμα προϊόντα, τα οποία θα είναι αναγνωρίσιμα σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού. Εαν επιθυμείτε να λάβετε την παρουσίαση σε μορφή pdf, παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα.

Σημαντικά θέματα που τέθηκαν από τους παρευρισκόμενους, σχετικά με την προσέγγιση νέων αγορών, απαντήθηκαν από την ομάδα μας. 
  • Ποιες οι επιλογές ενός παραγωγού, με μικρή ποσότητα ποιοτικού προϊόντος, να προσεγγίσει αγορές του εξωτερικού;
  • Πως θα μπορούσε μια ομάδα παραγωγών να οργανωθεί και να προσεγγίσει ομαδικά μια ξένη αγορά;
  • Τι νομικά θέματα θα πρέπει να λάβει υπόψιν ο παραγωγός για να εισάγει τα προϊόντα του σε μια ξένη αγορά; Πως μπορεί να λάβει γνώση γι'αυτά;
  • Γιατί η εξαγωγική δραστηριότητα με μεσάζοντες είναι λιγότερο αποτελεσματική από εκείνη που προτείνει τοfooditerranean project;
  • Ποιος είναι ο εκτιμώμενος οικονομικός προϋπολογισμός για την δημιουργία από την αρχή μιας εταιρικής ταυτότητας;
  • Ποιος ο ρόλος  της κουλτούρας μιας αγοράς στόχου, και πως θα πρέπει να μελετηθεί πριν να εισάγουμε ένα νέο αγροδιατροφικό προϊόν; 
  • Είναι εφικτές εναλλάκτικές στρατηγικές που συνδιάζουν προϊόντα νέας καλλιεργειας με παραδοσιακα;

Συμπεράσματα
  1. Υπάρχει μια σαφής τάση προς την καλλιέργεια αγροτικών προϊόντων, από νέους ανθρώπους, αλλά και από εκείνους που λόγο κρίσης αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις δουλειές τους.
  2. Οι άνθρωποι που μπαίνουν τώρα στην αγροτική παραγωγή αντιμετωπίζουν τα αγροτικά προϊόντα με πιο επιχειρηματικική ματιά, εκτιμώντας τον ρόλο του marketing στην εμπορική διαδικασία.
  3. Σαφής ανάγκη ενημέρωσης των παραγωγών για τους τρόπους που μπορούν να διαθέσουν τα προϊόντα τους.
  4. Έλλειψη πληροφόρησης για τις ανάγκες και τον τρόπο προσέγγισης των αγορών του εξωτερικού.
  5. Λανθασμένη αντίληψη του Branding και του ρόλου του στην ανάπτυξη μιας εταιρίας στο εξωτερικό.
  6. Η κρίση έχει “αναγκάσει” τους νέους παραγωγούς να έχουν συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα σχεδιασμού μιας νέας στρατηγικής εξαγωγών.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε  τους παρευρισκόμενους για την ζωηρή συμμετοχή τους και το ενδιαφέρον τους για τοfooditerranean project. 



George Gkekas | Brand & Business Developer 
Konstadina Kornaraki | Photography
http://www.fooditerraneanproject.com/2012/06/fooditerranean-project-branding.html

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr