Η Kraft, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Cadbury, προχώρησε σε επένδυση 9 εκατ. λιρών για τη δημιουργία κέντρου ανάπτυξης για τσίχλες στην Ευρώπη.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το κέντρο βρίσκεται στην Ελβετία και η αμερικανική εταιρεία πιστεύει ότι θα τη βοηθήσει στην ενίσχυση των πωλήσεών της και στην απόσπαση μεριδίου αγοράς από τους ανταγωνιστές της. Η κίνηση αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της ενοποίησης των δύο εταιρειών, καθώς η συγκεκριμένη ιδέα ανήκει σε στελέχη της Cadbury. Ήδη οι εγκαταστάσεις του κέντρου φιλοξενούν 35 εργαζομένους και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αγγίξει τους 60. Οι δραστηριότητές του θα εστιάσουν στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και extensions για brands όπως η Trident και η Hollywood.http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32389
Marketing Week Online