Τη διεύρυνση της παρουσίας της σε 6 νέες αγορές της Σκανδιναβίας και των Βαλτικών χωρών ανακοίνωσε η Creta Farms, με όχημα τη νέα της παγκόσμια ταυτότητα και την αλλαγή του λογοτύπου από Creta Farm σε Creta Farms.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωράει στην περαιτέρω επιχειρηματική ανάπτυξή της στον χώρο των αλλαντικών σε 9 συνολικά αγορές. Παράλληλα, αναπτύσσεται δυναμικά και στον τομέα των προϊόντων της έχοντας λανσάρει τους τελευταίους μήνες 15 καινούρια προϊόντα. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη δραστηριοποίηση στις αγορές της Σουηδίας, Δανίας, Φινλανδίας, Εσθονίας, Λετονίας και Λιθουανίας, μέσω της Creta Farms Nordic AB που δημιουργείται και αποτελεί κοινοπραξία της Creta Farms (50%) με την Parsons AB (50%), ηγέτιδα δύναμη στη Σουηδική αγορά και θυγατρική του Ομίλου HK SCAN. Παράλληλα, η Creta Farms προχώρησε στην εξαγορά του 30% της Creta Farms USA LLC και πλέον κατέχει το 80% της εταιρείας. Όσον αφορά στο νέο παγκόσμιο λογότυπο, επανασχεδιάστηκε από την εταιρεία LPK στην Αμερική και το εικαστικό των συσκευασιών δημιουργήθηκε στην Ισπανία.Marketing Week Online( 8 Οκτωβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32377