Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζοντας την εμπορική πολιτική που ασκεί τα τελευταία χρόνια στον τομέα των τιμών, ενισχύει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα με την περαιτέρω βελτίωση της σχέσης ποιότητας και τιμής των προϊόντων της και ως συνέπεια παραπάνω από 3.500 προϊόντα πουλιούνται σε τιμή κάτω του ενός ευρώ. Διευρύνει συνεχώς την ποικιλία της εφαρμόζοντας το πολυεπίπεδο τιμών σε όλες τις κατηγορίες, αφήνοντας την τελική επιλογή στον πελάτη.
Επιπλέον σε μία περίοδο σημαντικής οικονομικής επιβράδυνσης, ο Όμιλος συνέχισε να επενδύει και να αυξάνει το προσωπικό του ενώ παράλληλα συνέχισε να αυξάνει την κερδοφορία του. Ο Όμιλος αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό από 8.829 στο 1ο τρίμηνο του 2009 σε 9.657 στο 1ο τρίμηνο του 2010.
Το δίκτυό του Ομίλου ενισχύεται με ανοίγματα νέων καταστημάτων, ανακαινίσεις υπαρχόντων καθώς και με την πρόσφατη εξαγορά της "Κορυφής" στη Θράκη, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο τη θέση της στη Β. Ελλάδα και καλύπτοντας ανάγκες εφοδιασμού της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής.
euro2day.gr