Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::super market news:: Βερόπουλος: Επενδύει 40 εκατ. για νέα καταστήματα.

Στην αντεπίθεση -ύδτερα από ένα έτος αναδίπλωσης- περνά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Αφοί Βερόπουλος», δρομολογώντας επενδύσεις ύψους 40 εκατ. ευρώ για την επέκταση του δικτύου της, αλλά και την ανακαίνιση υφιστάμενων σημείων πώλησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει πέντε νέα καταστήματα στην Ελλάδα και παράλληλα επιταχύνει τις εργασίες για την κατασκευή του εμπορικού κέντρου στα Σκόπια και του καταστήματος στη Σερβία, η έναρξη λειτουργίας του οποίου καθυστερεί λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων.
Το εμπορικό στα Σκόπια, με συνολικό μέγεθος 25.000 τ.μ., εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο να ανοίξει τις πύλες του μέσα στο τρέχον έτος, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων που λειτουργούν στη γειτονική χώρα σε εννέα. Το επόμενο βήμα ανάπτυξης, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να γίνει στην αγορά της Βουλγαρίας, στην οποία επιδιώκει να αποσπάσει τα επόμενα χρόνια υψηλό μερίδιο που ανέρχεται μεταξύ 15% - 20%.

Επέκταση
Να σημειωθεί πως η Βερόπουλος ήταν η πρώτη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που επεκτάθηκε στα Βαλκάνια, με αποτέλεσμα να διαθέτει σήμερα 11 καταστήματα σε Σκόπια και Σερβία, τα οποία συνεισφέρουν το 12% - 13% των συνολικών εσόδων του ομίλου. Αναφορικά με το ενδεχόμενο εξαγορών, οι ίδιες πηγές, αναφέρουν πως δεν είναι κάτι που εξετάζει η εταιρεία, η οποία θα παραμείνει προσηλωμένη στην οργανική ανάπτυξη του δικτύου της. Την ίδια ώρα, η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει την πολιτική των προσφορών και τις εκπτώσεις τιμών, προκειμένου να κεντρίσει το ενδιαφέρον περισσότερων καταναλωτών. Παράλληλα, θα εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, με την επωνυμία «Spar», σε κατηγορίες που έχουν προοπτικές και περιθώρια ανάπτυξης.
Στόχος, όλων των παραπάνω προσπαθειών είναι να αυξηθεί ο τζίρος κατά περίπου 2% στο σύνολο του 2010, παρά τη στασιμότητα που αναμένεται να επικρατήσει στο εγχώριο λιανεμπορίου τροφίμων. Υπενθυμίζεται πως οι πωλήσεις της το 2009, ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 3% σε σχέση με το 2008.

Μερίδια
Κύκλοι της εταιρείας αποδίδουν την εξέλιξη αυτή στα μερίδια αγοράς που κατάφερε να κερδίσει από τις λοιπές αλυσίδες, μικρές και μεγάλες, χάρη στην πολιτική που εφάρμοσε πιστά τα τελευταία πέντε χρόνια και η οποία είχε ως κύριο άξονα να παραμείνει ανταγωνιστική σε τιμές και σε ποιότητα.
Η εταιρεία, τέλος, θα συνεχίσει να έχει υπό στενή παρακολούθηση όλες ανεξαρτήτως τις δαπάνες της, προκειμένου να μειώσει το λειτουργικό κόστος της και να βελτιώσει το περιθώριο κέρδους.

Πηγή: www.imerisia.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr