Η McDonald’s US δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στα social media, καθώς αποφάσισε να δημιουργήσει τη θέση του Director-Social Media.
(ΣΙΚΑΓΟ) Για τη συγκεκριμένη θέση επελέγη ο Rick Wjon, ο οποίος χειρίζεται εδώ και 4 χρόνια κάθε σχετική ενέργεια της McDonald’s. Αποτελεί δε ιδρυτικό μέλος της «ψηφιακής ομάδας κρούσης» της εταιρείας η οποία καθορίζει την online στρατηγική της McDonald’s. Στόχος βεβαίως του Wjon θα είναι να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο τα social media προς όφελος του brand -μεταξύ άλλων, θα διαχειρίζεται μέσω αυτών προβλήματα που θα προκύπτουν με πελάτες και θα προσεγγίζει στοχευμένα κοινά. Έτσι ένα από τα πρώτα μεγάλα πρότζεκτ που θα κληθεί να υλοποιήσει ο Wjon αυτό το καλοκαίρι θα είναι η προσέγγιση των μαμάδων bloggers.
marketingweek.gr