Με στόχο να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές και να τονώσει τις πωλήσεις της στην κατηγορία των χυμών εν μέσω ύφεσης στην Ιταλία, η Coca Cola HBC Italia ξεκίνησε από τις 6 Δεκεμβρίου την εκτεταμένη προβολή των χυμών Amita σε έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η διαφημιστική καμπάνια δίνει έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των χυμών Amita με στόχο να ξεχωρίσει έναντι των ανταγωνιστών κυρίως ανάμεσα στο νεανικό κοινό. Η καμπάνια θα βρίσκεται στον «αέρα» 9 ραδιοφωνικών σταθμών για τρεις εβδομάδες καθώς και σε εφημερίδες και free press. Υπενθυμίζεται πως οι χυμοί Amita έκαναν την εμφάνισή τους στην Ιταλία το 2008 και αποτελούν το τελευταίο προϊόν στην κατηγορία των χυμών που κυκλοφόρησε η Coca Cola HBC Italia, θυγατρική της Coca Cola 3Ε στην Ιταλία. Το καλοκαίρι και μόνο για αυτή την περίοδο, η εταιρεία λάνσαρε δυο νέους χυμούς Amita με γεύση ακτινίδιο και λάιμ & μάνγκο. Συνολικά στην Ιταλία, η Amita διατίθεται σε 13 διαφορετικές γεύσεις.
Να σημειωθεί πως στην Ιταλία, η Coca Cola 3Ε σύμφωνα με τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις σημείωσε μονοψήφια αύξηση του όγκου των πωλήσεων και παράλληλα διεύρυνε τα μερίδια αγοράς. Η Socib είχε θετική συνεισφορά, προσφέροντας κατά 3,5% στις πωλήσεις και κατά 5% στα λειτουργικά κέρδη.
Γιώργος ΜανέτταςIMERISIA.GR