Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Ανθεκτική στην κρίση η αγορά ζυμαρικών

Η οικονομική κρίση δεν φαίνεται να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά ζυμαρικών, μια τάση δικαιολογημένη με δεδομένη τη θέση που κατέχουν τα ζυμαρικά στην ελληνική διατροφή, επισημαίνει η Barilla Hellas, αναφερόμενη στην ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά ζυμαρικών.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η καταναλωτική τάση αποτυπώνεται και στα στοιχεία της Nielsen Market track (στοιχεία δωδεκαμήνου Δεκ. 09-Νοε. 10), με κορυφαίες τις μάρκες Misko και Barilla, φέρνοντας τη Barilla Ελλάδος πρώτη, με ποσοστό 42% σε μερίδιο όγκου και 47% σε μερίδιο αξίας, στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
Ως παράγοντες για την επιτυχία των δύο brands, η εταιρεία αναφέρει την ιστορικότητα, παράδοση, τεχνογνωσία και καινοτομία, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας κ.λπ. Η Barilla Hellas επισημαίνει τη δέσμευσή της για νέες διατροφικές προτάσεις, προϊόντα, σχήματα και γεύσεις ανταποκρινόμενες στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών.

Marketing Week Online( 7 Φεβρουαρίου 2011)
 
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=34630

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr