Ανοδικά ο όμιλος Carrefour στην Ελλάδα
Μικρή άνοδο τζίρου, παρά τις δυσκολίες της περιόδου, πέτυχε ο όμιλος Carrefour στη χώρα μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο όμιλος στην ιστοσελίδα του, στο διάστημα 1η Ιανουαρίου – 31η Μαρτίου 2010 οι θυγατρικές εταιρείες του, Carrefour Μαρινόπουλος και Dia Hellas, κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 0,6%. Στο εξεταζόμενο διάστημα η αξία του τζίρου του διαμορφώθηκε στα 676 εκατ. ευρώ. Σε συγκρίσιμα μεγέθη, ο γαλλικός όμιλος είχε στη χώρα μας πτώση πωλήσεων κατά 3,6%, ενώ από την επέκταση του δικτύου του πέτυχε αύξηση εσόδων κατά 4,3%, έναντι πάντα του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, οι επενδύσεις ενίσχυσης του δικτύου με νέα super market και hypermarket, είναι αυτές που μέσα στην κρίση, εξασφαλίζουν στο γαλλικό όμιλο έστω και μικρή ανάπτυξη στη χώρα μας.
marketingweek.gr