http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::f&b marketing news:: Διεθνής διάκριση για Out There Media και Pepsico-HBH.


Διεθνής διάκριση για Out There Media και Pepsico-HBH
http://www.sarmeeting.be/PepsiCo%20PO1.jpg

Τη διάκριση «Mobile Ad of the Week» από τη διεθνή διαφημιστική κοινότητα XIPAX απέσπασε η mobile advertising καμπάνια «Με ποιον βγαίνει η Έλενα» που δημιούργησε η Out There Media για λογαριασμό της εταιρείας Pepsico-Ήβη.

Η καμπάνια απέσπασε τη διάκριση ανάμεσα σε πολλές συμμετοχές από όλο τον κόσμο, από τη XIPAX, μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές κοινότητες, με έδρα τη Βιέννη, τα μέλη της οποίας είναι διακεκριμένοι επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης παγκοσμίως. Η καμπάνια έτρεξε στο Vodafone Live! και είχε διάρκεια ένα μήνα, με στόχο την περαιτέρω προώθηση της συνεργασίας της Ήβη με την Έλενα Παπαρίζου.

Οι συνδρομητές της Vodafone έλαβαν μέρος στην κλήρωση κάνοντας κλικ σε ειδικά banners ή text links, για να επισκεφτούν μία ειδικά σχεδιασμένη σελίδα στο site της Ήβη, το www.iviworld.gr, στην οποία κλήθηκαν να απαντήσουν 10 ερωτήσεις σχετικά με την Έλενα Παπαρίζου. Από τους συμμετέχοντες που απάντησαν σωστά σε όλες τις ερωτήσεις, πέντε τυχεροί νικητές είχαν την ευκαιρία να «βγουν ραντεβού» με τη γνωστή τραγουδίστρια. Η καμπάνια παρουσίασε σημαντικά ποσοστά ανταπόκρισης (click-through rates) που άγγιξαν το 5%.

Marketing Week Online

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr