Η Kaiser ξεκίνησε τη νέα τηλεοπτική της καμπάνια με σποτ που εστιάζει στη γευστική υπεροχή της μπίρας.
Μέσα από πλάνα υψηλής αισθητικής, ο σκηνοθέτης της ταινίας Patrick Van Hautem, με την βοήθεια του γνωστού beer stylist Adrian Jendrosz, αποκαλύπτουν την υπεροχή της Kaiser χρησιμοποιώντας υψηλής τεχνολογίας ψηφιακή κάμερα. Η καμπάνια «ντύθηκε» με remix του «Litanie De Saints» και φέρει την υπογραφή με το γνωστό μήνυμα «Μπίρα ή Kaiser;». Την καμπάνια επιμελήθηκε η McCann Erickson σε συνεργασία με την X-Rated.
Marketing Week Online
marketingweel.gr
marketingweel.gr