Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Συγκρατημένες οι προβλέψεις της Danone

ImageΜε την επισήμανση «η κρίση που προκάλεσε η χαμηλή κατανάλωση κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει» έδωσε το στίγμα της αγοράς γάλακτοκομικών για το 2010 ο διευθύνων σύμβουλος της Danone, Franck Riboud.

Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού κολοσσού των τροφίμων (πρώτος στον κλάδο των γιαουρτιών) έδωσε τις προβλέψεις του για τα κέρδη και την ανάπτυξη του ομίλου για το 2010, οι οποίες απογοήτευσαν τους αναλυτές.
Σύμφωνα με τον κ. Riboud τα λειτουργικά κέρδη της Danone δε θα αυξηθούν φέτος, αφενός λόγω της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών αφετέρου λόγω της συνεχιζόμενης επιφυλακτικότητας των καταναλωτών που έχουν να ανησυχούν και για την αύξηση της ανεργίας στην Ε.Ε. Παράλληλα, προειδοποίησε και για μικρή αύξηση στην τιμή παραγωγού του γάλακτος μέσα στους επόμενους μήνες.
Υπενθυμίζεται ότι οι μειώσεις τιμών στις οποίες προχώρησε η Danone κατάφεραν να δώσουν ώθηση στις πωλήσεις γιαουρτιού στο τελευταίο τρίμηνο του 2009. Ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας είπε ότι ο όμιλος θα εξακολουθήσει να δίνει βάρος στην μεγαλύτερη παραγωγικότητα καθώς και στην τιμολογιακή ευελιξία.
Σύμφωνα με την Danone, η κατανάλωση θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με το 2009, ενώ στις αυξήσεις πρώτων υλών όπως το γάλα και το πλαστικό θα πρέπει να προστεθεί και ο αστάθμητος παράγοντας που λέγεται «ευρώ», η ισοτιμία του οποίου με άλλα νομίσματα παίζει σημαντικό ρόλο στις εξαγωγές.
Ο γαλλικός όμιλος προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα ενισχυθούν κατά 5% αυτή τη χρονιά, θα δώσει όμως ιδιαίτερη έμφαση στην εξασφάλιση ρευστού. Σημειώνεται ότι το 2009, για πρώτη μετά από 22 χρόνια, η Danone προχώρησε σε αύξηση κεφαλαίου μέσω της οποίας άντλησε 3,05 δις ευρώ για την μείωση του χρέους της.
Για τη φετινή χρονιά, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά μετοχών και θα αναζητήσει εξαγορές μέσα από τις οποίες θα προκύψουν συνέργιες. .
Σύμφωνα με τον κ. Franck Riboud, οι παιδικές τροφές, τα εξειδικευμένα (π.χ. για ιατρικούς σκοπούς) τρόφιμα και τα φρέσκα προϊόντα θα είναι οι πιο πρόσφοροι για ανάπτυξη τομείς. Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, επίσης, προκύπτουν από τις αναδυόμενες αγορές στις οποίες, άλλωστε, η Danone ήδη πραγματοποιεί το 42% των πωλήσεών της.
Σημειώνεται ότι με τζίρο 26,4 δις ευρώ, η Danone ανταγωνίζεται τους άλλους δύο κολοσσούς των τροφίμων, Nestle και Unilever.

Πηγή: agrosnews.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr