http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Στρατηγική επένδυση ομίλου Καλλιμάνη στη μαζική εστίαση

http://www.kallimanis.gr/web/images/logo1.jpg 
Οργανωμένη διείσδυση με επώνυμα προϊόντα και καινοτομικές ενέργειες προώθησης

Αυξημένος κατά 15% κινείται ο τζίρος του Ομίλου Καλλιμάνης στην αγορά της μαζικής εστίασης, η οποία, σύμφωνα με εκτιμήσεις, φέτος σημειώνει πτώση τουλάχιστον 20%.
Η ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς του Ομίλου στο συγκεκριμένο κανάλι είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής και οργανωμένης διείσδυσής του με επώνυμα προϊόντα και πρωτόγνωρες ενέργειες προώθησης για την ελληνική αγορά της μαζικής εστίασης.

Στο πλαίσιο των δράσεων του Ομίλου εντάσσεται η διοργάνωση ανά την Ελλάδα δωρεάν εξειδικευμένων σεμιναρίων μαγειρικής για μάγειρες και chef ελληνικών εστιατορίων και
ψαροταβερνών, από τον διακεκριμένο και βραβευμένο με αστέρι Michelin chef Λευτέρη Λαζάρου, ο οποίος μαγειρεύει παραδοσιακές και εναλλακτικές συνταγές, δίνοντας πρακτικές συμβουλές για ορθότερη διαχείριση και ανάδειξη του κατεψυγμένου αλιεύματος. Οι συμβουλές και συνταγές έχουν απεικονιστεί σε μια σειρά εντύπων που παρέχονται στους συμμετέχοντες αλλά και σε πελάτες του Ομίλου.

Η αγορά της μαζικής εστίασης στο κατεψυγμένο αλίευμα, η οποία είναι υπερδιπλάσιου μεγέθους συγκριτικά με την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου καθώς ανέρχεται στα 200 εκατ. ευρώ, αποτελεί στρατηγικό προορισμό του Ομίλου για την επόμενη τριετία.

Marketing Week Online( 7 Δεκεμβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=33604

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr