Έπειτα από μόλις 1 χρόνο συνεργασίας με την R/GA
Μόλις πέρυσι τον Αύγουστο, η αλυσίδα εστιατορίων γρήγορης εστίασης Taco Bell είχε επιλέξει την R/GA για το ψηφιακό λογαριασμό της, αντικαθιστώντας την DraftFCB.
(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Στόχος ήταν, όπως είχε ειπωθεί τότε, να συνδεθεί με τα νεότερα ηλικιακά κοινά και να αξιοποιήσει τα social media. Και όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφάσισε να επιστρέψει στη DraftFCB. Κάτι που σημαίνει ότι η εν λόγω εταιρεία χειρίζεται πλέον τόσο το media planning όσο και τον παραδοσιακό και τον ψηφιακό διαφημιστικό λογαριασμό του δημοφιλούς brand.Marketing Week Online( 8 Νοεμβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32976