Η νέα καμπάνια της Coca-Cola για την περίοδο των Χριστουγέννων θα «τρέξει» σε 90 χώρες και θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό, billboards, in-store promotions και παρουσία στον κινηματογράφο και στο Διαδίκτυο.
(ΜΑΔΡΙΤΗ) Την καμπάνια έχει δημιουργήσει η McCann Erickson Madrid και το τηλεοπτικό σποτ θα κάνει πρεμιέρα στις 21 Νοεμβρίου στις Η.Π.Α.. Έχει τίτλο «Snow Globe» και, υπό τους ήχους του «Shake-up Christmas» από τους Train, δείχνει τον Άγιο Βασίλη να παίζει με χιονόμπαλες. Ένα παιχνίδι που προκαλεί μια σειρά από γλυκά συμβάντα στον πραγματικό κόσμο.Marketing Week Online( 5 Νοεμβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32944