http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Πιο θετικοί οι καταναλωτές στην αγορά άρτου από τα s/m

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSFAY9yDRdRH4d3sLrAGQRTV4XKtlzlPCRiy4wdEP18pRgUSlSJJ882sNbp4RSVm3reaVg-mihcPzX0ICTMi7icf6xcRI0AdaG7fE5AqxbJop_mwpUn8ZrX4I7LNlgH0vVhm2SoDYHGA3f/s320/artos.jpg 
Σταδιακά αυξητική αν και αργή είναι η διεύρυνση των πωλήσεων άρτου και αρτοσκευασμάτων από τα σούπερ μάρκετ, τα οποία πλέον οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο, για την ποιότητα των συγκεκριμένων προϊόντων.
Σύμφωνα με έρευνα, οι καταναλωτές απαντούν σήμερα με ποσοστό 43,2% (έναντι 21,5% το 2005) πως θα αγόραζαν αρτοσκευάσματα τα οποία ψήνονται στα σούπερ μάρκετ. Ακόμη, ποσοστό 16% (έναντι 9,4% το 2005) δηλώνει ότι θα αγόραζε ψωμί που ψήνεται σε σούπερ μάρκετ, ακόμη και εάν αυτό είναι κατεψυγμένο ή προψημένο.

Ένα ακόμη ζήτημα φαίνεται να είναι και το ωράριο των φούρνων, καθώς ποσοστό 14,2% λέει ότι
επιθυμεί από τον φούρνο της γειτονιάς πιο διευρυμένο ωράριο. Η έρευνα υλοποιήθηκε από την εταιρεία Interview για το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης σε δείγμα 505 καταναλωτών και 195 αρτοποιητικών επιχειρήσεων, 6-7/10 και με αξιοποίηση δεδομένων από έρευνες το 2005 και το 2008.
Marketing Week Online( 14 Οκτωβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32521

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr