


Ως έμπνευση όχι μόνο για γεύση και ισορροπημένη διατροφή αλλά και για τραγούδι, είδε η Publicis το Dirollo στη νέα καμπάνια που επιμελήθηκε. Στο τηλεοπτικό σποτ εκτυλίσσεται μια καθημερινή οικογενειακή στιγμή - το στρώσιμο του τραπεζιού, όταν ξαφνικά η μητέρα αρχίζει να τραγουδάει μια αγαπημένη μελωδία. Μελωδικό όχημα είναι η γνωστή επιτυχία Parole Parole, που επιλέχθηκε λόγω της ηχητικής ομοιότητάς της με το όνομα Dirollo. Στην κεντρική ταινία πρωταγωνιστεί όλη η γκάμα προϊόντων Dirollo, ενώ με σειρά μικρότερων ταινιών επικοινωνούνται ιδέες και προτάσεις για τη χρήση τους.
marketingweek.gr