http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

ΜΕΤΡΟ: Επενδύσεις 25 εκατ. για την επέκταση του δικτύου της

<b>ΜΕΤΡΟ:</b> Επενδύσεις 25 εκατ. για την επέκταση του δικτύου της
Επτά νέα καταστήματα θα δημιουργήσει το 2010 η εταιρεία η οποία προχωρεί στην αυτόνομη ανάπτυξή της.

Γιώργου Μανέττα

Με αμείωτη ένταση αναμένεται να συνεχίσει και το 2010 την επέκταση του δικτύου της η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΜΕΤΡΟ», προσθέτοντας 7 νέα καταστήματα (3 Cash & Carry και 4 My Market) σε διάφορα σημεία της Ελλάδας.


Στρατηγική που όπως δηλώνει στην «Η» ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Αριστοτέλης Παντελιάδης αποτελεί μονόδρομο προκειμένου η εταιρεία να συνεχίσει να βρίσκεται σε τροχιά ανόδου και παράλληλα να αντιμετωπίσει καλύτερα τις συνέπειες της κρίσης.

Στρατηγική
Ανάλογη στρατηγική υιοθετήθηκε και το 2009, στη διάρκεια του οποίου προστέθηκαν 5 νέα καταστήματα Cash & Carry. Η ΜΕΤΡΟ, δεν προτίθεται να προχωρήσει σε εξαγορές για την επέκτασή της, αν και όπως παραδέχεται ο κ. Παντελιάδης υπάρχουν αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τζίρο που δεν υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ, οι οποίες σε βρίσκονται σε αναζήτηση συμμαχιών σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Ισχυρές πιέσεις, εκτιμά πως δέχονται και τα υπερμάρκετ καθώς από τα ράφια τους πωλούνται και άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων όπως λευκές συσκευές, ηλεκτρονικές συσκευές τα οποία είναι περισσότερα ευάλωτα σε περιόδους ύφεσης.
Και συμπληρώνει πως «η ΜΕΤΡΟ θα παραμείνει πιστή στο δόγμα της αυτόνομης οργανικής ανάπτυξης, επενδύοντας στη δημιουργία των 7 νέων καταστημάτων το 2010, περίπου 25 εκατομμυρίων ευρώ».
Πωλήσεις
Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα για το 2009, οι πωλήσεις εκτιμάται πως θα ανέλθουν στα 670 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένες κατά 3% ακολουθώντας τους ρυθμούς του εννεαμήνου ενώ τα κέρδη θα πιεστούν και θα υποχωρήσουν σε επίπεδα κάτω των 24 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν το 2008.
Στόχοι 
Να σημειωθεί επίσης πως η εταιρεία έχει βάλει ψηλά τον πήχυ για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label), με στόχο να φθάσουν μέσα τα επόμενα τρία χρόνια το 25% του συνολικού τζίρου από 9,3% σήμερα.
Για τον σκοπό αυτό έχει αποφασίσει την επέκταση των PL σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα γαλακτοκομικά, τα κατεψυγμένα θαλασσινά, τα σπορέλαια, τα ζυμαρικά, τα δημητριακά, τα είδη καθαρισμού κ.α.
Προφίλ
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO. Προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών, ενώ ήταν από την αρχή και παραμένει ελληνικών συμφερόντων.
Ο κύκλος εργασιών της προέρχεται από δύο βασικές κατηγορίες καταστημάτων: τις πωλήσεις λιανικής μέσα από τα My Market, το δίκτυο των οποίων αριθμεί 45 σημεία και τις πωλήσεις χονδρικής μέσα από τα METRO Cash & Carry, με 30 σημεία.
www.imerisia.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr