Αφορά σε 4 διαφημίσεις στις στάσεις λεωφορείων
H FCB/Γνώμη προχώρησε στη δημιουργία υπαίθριας διαφήμισης, στις στάσεις των λεωφορείων, για το μπισκότο Oreo.
Με πρωταγωνιστή τη συσκευασία και με τη βοήθεια ενός απλού, καθαρού σκίτσου, προβάλλεται η διαφορετική χρήση και ξεχωριστή απόλαυση του κάθε πακέτου. Το κλασικό μπισκότο Oreo κυκλοφορεί σε τέσσερις πρακτικές συσκευασίες για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις. H καμπάνια περιελάμβανε τέσσερα δημιουργικά Oreo bus stops.Marketing Week Online( 20 Δεκεμβρίου 2010)