Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Olympus Dairy USA Corp.: Ο Όλυμπος πάει στις Η.Π.Α.

 
Δημήτρης Σταμουλάκης
Δημοφιλής στην Ελλάδα, με δυναμικά βήματα σε 25 χώρες, η γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος πραγματοποιεί και το άλμα προς τις Η.Π.Α. Η Olympus, επί το αμερικανικότερον, έχει ήδη ξεκινήσει για την «κατάκτηση της Δύσης».
Στοίχημα με την αγορά ή και με τον ίδιο της τον εαυτό; Η Όλυμπος είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο επιτυχίας. Για το συναρπαστικό αυτό άνοιγμα μιλάμε με τον Δημήτρη Σταμουλάκη, Υπεύθυνο Μάρκετινγκ της Olympus Dairy USA Corp.

Marketing Week: H Όλυμπος και στις Η.Π.Α., λοιπόν. Ένα τέτοιο «ταξίδι» δείχνει αισιοδοξία και στόχους. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το εγχείρημα;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Η Όλυμπος έχει ξεκινήσει με βήματα αργά, αλλά και φιλόδοξα, ένα ταξίδι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Βλέπουμε μακριά, αλλά όχι με κιάλια. Αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες του παρόντος, αισιοδοξώντας και προσδοκώντας για το μέλλον. Προχωρούμε με συγκρατημένες και προσεκτικές κινήσεις, γιατί η αμερικάνικη αγορά δεν συγχωρεί λάθη.

Είναι μια μεγάλη αγορά, με τεράστιες ευκαιρίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει και ότι είναι εύκολη. Λαμβάνοντας υπόψη ότι και η αμερικάνικη οικονομία ακόμη αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, η πορεία μας δεν είναι τόσο απλή όσο θα πίστευε κάποιος. Δεν είναι «a walk in the park», όπως θα έλεγαν και οι Αμερικάνοι.

Marketing Week: Ποιες είναι οι ενδεχόμενες δυσκολίες, και τι είστε προετοιμασμένοι να κάνετε γι’ αυτές;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Δε θα γίνω από τόσο νωρίς μάντης κακών για να προβλέψω δυσκολίες. Όποιες κι αν είναι αυτές όμως θα τις αντιμετωπίσουμε. Αγαπάμε αυτό που κάνουμε, πιστεύουμε στα προϊόντα μας και στην ποιότητά τους, νοιαζόμαστε για τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, και έτσι κάθε πρόβλημα θα βρίσκει και τη λύση του.

Marketing Week: Πώς νομίζετε ότι θα ανταποκριθεί η αμερικανική αγορά στα προϊόντα σας;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Κρίνοντας από την ως τώρα παρουσία μας στην αμερικανική αγορά θα έλεγα ότι η αντίδραση του κόσμου είναι πολύ θετική. Τα προϊόντα μας είναι άριστης ποιότητας και γεύσης, υψηλής διατροφικής αξίας και με σεβασμό στη μεσογειακή διατροφή. Αυτό ο κόσμος το βλέπει, το καταλαβαίνει και το νιώθει. Έχω λάβει πολλά e-mails από καταναλωτές γεμάτα ενθουσιασμό για τα προϊόντα μας, ενώ ρωτούν που μπορούν να τα προμηθευτούν.

Η επισκεψιμότητα στο site μας [www.olympusdairyusa.com] αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, καθώς και τα άτομα που μας ακολουθούν στο Facebook. Υπάρχουν και καταναλωτές, οι οποίοι προωθούν τα προϊόντα μας μέσω των blogs τους με λόγια θετικά. Όλα αυτά για μας είναι τα πρώτα ενθαρρυντικά μηνύματα και κινούμαστε ανάλογα.

Marketing Week: Πώς σχεδιάζετε να διεισδύσετε στην αμερικανική αγορά; Ποιες περιοχές σκοπεύετε να καλύψετε;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Οι στρατηγικές συνεργασίες, οι στοχευμένες κινήσεις, το Διαδίκτυο και το Μάρκετινγκ θα είναι τα εργαλεία με τα οποία θα προσπαθήσουμε να γίνουμε γνωστοί στην αμερικανική αγορά. Ήδη η ιστοσελίδα που έχουμε στο Διαδίκτυο είναι καθαρά ενημερωτική και έχει ως σκοπό να γνωρίσει ο αμερικανός καταναλωτής την εταιρεία μας και τα προϊόντα μας. Και φυσικά το πιο σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας μας είναι η αυθεντικότητα και η ελληνικότητα των προϊόντων μας.

Σκοπός μας είναι αρχικά να εξυπηρετήσουμε την ανατολική ακτή, αλλά και διάφορες στρατηγικές τοποθεσίες, όπως California, Texas, και Illinois. Και φυσικά απώτερος  στόχος μας είναι να κερδίσουμε τις καρδιές των Αμερικανών.

Στοίχημα με την αγορά ή και με τον ίδιο της τον εαυτό; Η Όλυμπος είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο επιτυχίας. Για το συναρπαστικό αυτό άνοιγμα μιλάμε με τον Δημήτρη Σταμουλάκη, Υπεύθυνο Μάρκετινγκ της Olympus Dairy USA Corp.

Marketing Week: H Όλυμπος και στις Η.Π.Α., λοιπόν. Ένα τέτοιο «ταξίδι» δείχνει αισιοδοξία και στόχους. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το εγχείρημα;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Η Όλυμπος έχει ξεκινήσει με βήματα αργά, αλλά και φιλόδοξα, ένα ταξίδι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Βλέπουμε μακριά, αλλά όχι με κιάλια. Αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες του παρόντος, αισιοδοξώντας και προσδοκώντας για το μέλλον. Προχωρούμε με συγκρατημένες και προσεκτικές κινήσεις, γιατί η αμερικάνικη αγορά δεν συγχωρεί λάθη.

Είναι μια μεγάλη αγορά, με τεράστιες ευκαιρίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει και ότι είναι εύκολη. Λαμβάνοντας υπόψη ότι και η αμερικάνικη οικονομία ακόμη αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, η πορεία μας δεν είναι τόσο απλή όσο θα πίστευε κάποιος. Δεν είναι «a walk in the park», όπως θα έλεγαν και οι Αμερικάνοι.

Marketing Week: Ποιες είναι οι ενδεχόμενες δυσκολίες, και τι είστε προετοιμασμένοι να κάνετε γι’ αυτές;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Δε θα γίνω από τόσο νωρίς μάντης κακών για να προβλέψω δυσκολίες. Όποιες κι αν είναι αυτές όμως θα τις αντιμετωπίσουμε. Αγαπάμε αυτό που κάνουμε, πιστεύουμε στα προϊόντα μας και στην ποιότητά τους, νοιαζόμαστε για τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, και έτσι κάθε πρόβλημα θα βρίσκει και τη λύση του.

Marketing Week: Πώς νομίζετε ότι θα ανταποκριθεί η αμερικανική αγορά στα προϊόντα σας;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Κρίνοντας από την ως τώρα παρουσία μας στην αμερικανική αγορά θα έλεγα ότι η αντίδραση του κόσμου είναι πολύ θετική. Τα προϊόντα μας είναι άριστης ποιότητας και γεύσης, υψηλής διατροφικής αξίας και με σεβασμό στη μεσογειακή διατροφή. Αυτό ο κόσμος το βλέπει, το καταλαβαίνει και το νιώθει. Έχω λάβει πολλά e-mails από καταναλωτές γεμάτα ενθουσιασμό για τα προϊόντα μας, ενώ ρωτούν που μπορούν να τα προμηθευτούν.

Η επισκεψιμότητα στο site μας [www.olympusdairyusa.com] αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, καθώς και τα άτομα που μας ακολουθούν στο Facebook. Υπάρχουν και καταναλωτές, οι οποίοι προωθούν τα προϊόντα μας μέσω των blogs τους με λόγια θετικά. Όλα αυτά για μας είναι τα πρώτα ενθαρρυντικά μηνύματα και κινούμαστε ανάλογα.

Marketing Week: Πώς σχεδιάζετε να διεισδύσετε στην αμερικανική αγορά; Ποιες περιοχές σκοπεύετε να καλύψετε;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Οι στρατηγικές συνεργασίες, οι στοχευμένες κινήσεις, το Διαδίκτυο και το Μάρκετινγκ θα είναι τα εργαλεία με τα οποία θα προσπαθήσουμε να γίνουμε γνωστοί στην αμερικανική αγορά. Ήδη η ιστοσελίδα που έχουμε στο Διαδίκτυο είναι καθαρά ενημερωτική και έχει ως σκοπό να γνωρίσει ο αμερικανός καταναλωτής την εταιρεία μας και τα προϊόντα μας. Και φυσικά το πιο σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας μας είναι η αυθεντικότητα και η ελληνικότητα των προϊόντων μας.

Σκοπός μας είναι αρχικά να εξυπηρετήσουμε την ανατολική ακτή, αλλά και διάφορες στρατηγικές τοποθεσίες, όπως California, Texas, και Illinois. Και φυσικά απώτερος  στόχος μας είναι να κερδίσουμε τις καρδιές των Αμερικανών.


Marketing Week: Ως προς τη διανομή των προϊόντων, δημιουργείτε δικό σας δίκτυο ή προχωρείτε σε συνεργασία;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Είναι πολύ νωρίς ακόμα να προχωρήσουμε σε δικό μας δίκτυο. Έχουμε σοβαρές εταιρείες στο πλευρό μας και προς το παρόν προχωρούμε με αυτές. Συνεργαζόμαστε μαζί τους σε καθημερινή βάση, ανταλλάσουμε πληροφορίες και μελετάμε τις επόμενες κινήσεις μας. Υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για το ξεκίνημα.

Marketing Week: Θα επικοινωνήσετε με κάποιον τρόπο τα προϊόντα σας; Και θα προβάλετε την ελληνικότητά τους;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Η ελληνικότητα είναι ένα από τα πολύ δυνατά μας σημεία. Σε όλες τις συσκευασίες μας υπάρχει η φράση «Imported from Greece», επικοινωνώντας έτσι την αυθεντικότητα των προϊόντων μας και την ανώτερη ποιότητά τους. Εκτιμώ ότι οι περισσότεροι στο εξωτερικό γνωρίζουν πως η Ελλάδα έχει μια μακρά παράδοση στη γαλακτοκομία, όπως και η Όλυμπος άλλωστε, και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος να αγαπηθούν τα προϊόντα μας από τους καταναλωτές.

Στην Αμερική υπάρχουν εταιρείες που αποκαλούν το προϊόν τους ελληνικό γιαούρτι, ενώ στην πραγματικότητα είναι greek-style γιαούρτι, καθώς και εταιρείες που αποκαλούν τα λευκά τους τυριά «φέτα». Επικοινωνώντας την αυθεντικότητα των προϊόντων μας στηρίζουμε και την ελληνικότητα αυτών. Βλέποντάς το και από μια άλλη οπτική γωνία, η Ελλάδα έχει πολλά προϊόντα τα οποία θα μπορούσαν να κατακτήσουν τις ξένες αγορές. Θέλουμε ως εταιρεία να βάλουμε ένα λιθαράκι προς αυτήν την κατεύθυνση.

Marketing Week: Τι έχετε να υποσχεθείτε στο αγοραστικό κοινό για τα προϊόντα σας;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Απαράμιλλη ποιότητα, τέλεια γεύση, αλλά και φυσικά προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου για υγιεινές λύσεις. Ο μέσος αμερικανός καταναλωτής έχει καταλάβει την αξία της μεσογειακής διατροφής και αναζητά προϊόντα τα οποία συνάδουν με αυτήν. Τα γιαούρτια μας και τα τυριά μας είναι πιστοποιημένα με αυστηρά κριτήρια και προδιαγραφές από το FDA (Food and Drug Administration) του αμερικανικού κράτους, αλλά και από ανεξάρτητους φορείς. Έτσι, συνδυάζουμε τους τρεις παράγοντες που συνιστούν την κατάλληλη συνταγή για επιτυχία: γεύση, ποιότητα και διατροφική αξία.

Marketing Week: Ποια προϊόντα θα θεωρούσατε ανταγωνιστικά; Ίσως άλλα ελληνικά;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Υπάρχουν δυνατοί ανταγωνιστές στην αγορά της Αμερικής, ονόματα μεγάλα στην αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων, ελληνικής προέλευσης και μη. Η ΦΑΓΕ έκανε γνωστό το ελληνικό γιαούρτι στον αμερικανό καταναλωτή, άνοιξε το δρόμο και σε άλλες εταιρείες και δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε αυτήν την προσφορά της.

Marketing Week: Όμως οι Η.Π.Α. δεν είναι για την Όλυμπος η πρώτη εμφάνιση σε ξένη αγορά. Ας θυμηθούμε σε ποιες άλλες χώρες κυκλοφορούν τα προϊόντα σας.

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Ο όμιλός μας εξάγει σε περίπου 25 χώρες. Οι χώρες στις οποίες έχουμε κάποια παρουσία αυτήν τη στιγμή, εκτός των Η.Π.Α., είναι η Αλβανία, η Αυστρία, η Βουλγαρία, η Κύπρος, η Δανία, η Φινλανδία, η Γαλλία, τα Σκόπια, η Γερμανία, η Ιταλία, η Λιθουανία, η Μάλτα, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Ισπανία, η Σουηδία, η Αγγλία, το Ισραήλ, η Σιγκαπούρη, το Ισραήλ και η Αυστραλία.

Marketing Week: Ήδη η Olympus έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της στις Η.Π.Α. Είστε ευχαριστημένοι από τα πρώτα βήματα;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Η εξάμηνη παρουσία μας στις Η.Π.Α. μας επιτρέπει να είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι. Στόχος μας για το 2011 είναι τα 2,5 με 3 εκατομμύρια δολάρια, έτσι ώστε το 2012 να έχουμε δημιουργήσει μια αξιόλογη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη. Σύντομα, μέσα στους επόμενους μήνες, η προσπάθεια της Olympus Dairy USA Corp. θα ενισχυθεί με την παρουσία καινούργιων στελεχών στα γραφεία μας στη Νέα Υόρκη. Με τη βοήθεια αυτών, αλλά και με στοχευμένες κινήσεις Μάρκετινγκ και συνεργασίες προσβλέπουμε σε ένα θετικό μέλλον.

Marketing Week: Εκτός από τυρί και γιαούρτι, σκέπτεστε και για άλλα προϊόντα σας στην αγορά των Η.Π.Α.;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Ιδέες υπάρχουν πολλές, και κατά τη γνώμη μου καλές. Αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα να μιλάμε για καινούργια προϊόντα. Ήδη με έξι κωδικούς στο γιαούρτι, έξι κωδικούς στο τυρί και τρεις κωδικούς στο αλειφόμενο τυρί, θεωρούμε ότι κάναμε μια καλή αρχή. Όπως ανέφερα και παραπάνω, η Olympus Dairy USA Corp. κάνει τα πρώτα της βήματα, συνεπώς πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά και συγκροτημένα. Οι βεβιασμένες κινήσεις δεν χαρακτηρίζουν την εταιρεία μας.

Marketing Week: Τι σας έχει διδάξει η παρουσία σας στο εξωτερικό;

Δημήτρης Σταμουλάκης:
Η εμπειρία μας στο εξωτερικό μας έχει αποδείξει ότι το προϊόν μας είναι καλό, ποιοτικό και διατροφικά ανώτερο. Μας έχει διδάξει όμως και ότι δεν πρέπει να βασιζόμαστε μόνο σε αυτό το δεδομένο. Κάναμε λάθη σε κάποιες αγορές, μάθαμε από αυτά και δεν θα τα επαναλάβουμε στην αγορά της Αμερικής. Κινούμαστε μεθοδευμένα, όχι επιπόλαια. Αγαπάμε αυτό που κάνουμε, πιστεύουμε στα προϊόντα μας, και με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε στην Αμερική ό,τι πετύχαμε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό: «Να μπει η Όλυμπος όχι μόνο στα σπίτια, αλλά και στις καρδιές των ανθρώπων».

Επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ
Η γαλακτοβιομηχανία Λαρίσης Όλυμπος ιδρύθηκε το 1965 ως συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία και από τότε προσφέρει ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές. Βρίσκεται στην καρδιά μιας ευρύτερης περιοχής που φημίζεται για την κτηνοτροφία της και την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, με άριστο κλίμα και φυσική τροφή για τα ζώα της, «συστατικά» τα οποία παρέχονται απλόχερα από τη φύση.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει επενδύσει εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων για την παραγωγή ακόμα ποιοτικότερων και γευστικότερων προϊόντων. Με στρατηγικές κινήσεις, αλλά πάντα με σεβασμό και εκτίμηση στον καταναλωτή, έχει καταφέρει να επεκταθεί σε 25 χώρες στο εξωτερικό, με τελευταία εκστρατεία την αγορά των Η.Π.Α.
Marketing Week (T. 1314)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=1&arId=33174
 

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr