Η ΕΒΓΑ ανέθεσε την προβολή του brand κρουασάν Folie, στο χώρο των social media, στην Efrata.
H πρώτη φάση προβολής του προγράμματος αφορά στην παρουσία του κρουασάν Folie στο Facebook, με μια σελίδα που δημιουργήθηκε ειδικά για την οικογένεια των προϊόντων Folie. Η σελίδα στο Facebook «Folie by Evga» στοχεύει στην προσέγγιση των φίλων των προϊόντων της μέσω των νέων τρόπων επικοινωνίας.Με την ευκαιρία της δημοσιοποίησης της συνεργασίας αυτής, η Τέση Βαλσαμίδου, Senior Consultant της Efrata δήλωσε: «Είναι σαφές ότι μια τέτοια συνεργασία μας τιμά ιδιαίτερα. Ευχαριστούμε την ΕΒΓΑ για την επιλογή και την εμπιστοσύνη της». H Efrata δραστηριοποιείται στο χώρο της επικοινωνίας και του Digital PR, με γραφεία στην Αθήνα και παρουσία στο Λονδίνο και στο Μπαχρέιν.
Marketing Week Online( 11 Νοεμβρίου 2010)