Η Solid έχει αναλάβει το σύνολο της επικοινωνίας της εταιρείας αλλαντικών Brelle.
Στον αέρα βρίσκεται ραδιοφωνικό σποτ αναφορικά με το Παριζάκι Brelle, το οποίο τοποθετείται ως το «Παριζάκι των φιλάθλων», καθώς πέντε ελληνικές ομάδες, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Άρης, έχουν τοποθετήσει το σήμα τους στη συσκευασία του.Η Brelle ξεκίνησε δραστηριότητα το 1985 στο Περιστέρι και ανήκει στη Νίκας Συμμετοχών του επιχειρηματία Παναγιώτη Νίκα. Η οικογένεια Brelle περιλαμβάνει τα αλλαντικά Privilege, Quattro Vernier, καθώς επίσης και τα προϊόντα catering αλλαντικά Primo, σαλάτες Primo και γαλακτοκομικά Primo.
Marketing Week Online( 2 Νοεμβρίου 2010)