Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::food industry news::Ατλάντικ: Διεύρυνση ζημιών και κάμψη εσόδων το 2009.

http://news.greenmarkets.gr/wp-content/uploads/2010/01/ATLANTIC_logo.jpg
Διεύρυνση ζημιών και κάμψη έσοδων εμφάνισε το 2009 η Ατλάντικ.

Ειδικότερα, στα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας η εταιρεία εμφάνισε ζημιές 14,8 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 5 εκατ. ευρώ το 2008. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κύρια στοιχεία της χρήσης 2009 τα οποία χαρακτήρισαν σε μεγάλο βαθμό και τα οικονομικά αποτελέσματα της Atlantic αποτέλεσαν τα μεγάλα δημοσιονομικά προβλήματα που συνεχίζει να αντιμετωπίζει η χώρα, η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών και παράλληλα και της ζήτησης καθώς και η ύφεση που έπληξε τους περισσότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας αλλά και τον τομέα οργανωμένου λιανεμπορίου ειδικότερα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Atlantic το 2009 σημείωσε κάμψη κατά 6,8% και διαμορφώθηκε σε 572,7 ευρώ εκατ. έναντι 614,4 εκατ. ευρώ το 2008. Η μείωση αυτή αποδίδεται τόσο στην κάμψη των πωλήσεων λιανικής απόρροια της γενικότερης συρρίκνωσης της ζήτησης, όσο και στη μείωση των πωλήσεων χονδρικής ύστερα από τη στρατηγική απόφαση της διοίκησης να προχωρήσει σε διακοπή συνεργασίας με ορισμένους πελάτες χονδρικής με σκοπό να περιορίσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό το ρίσκο των επισφαλών πωλήσεων. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις χονδρικής ανήλθαν σε €234,5 εκατ. μειωμένες κατά 8,8% ενώ οι πωλήσεις λιανικής διαμορφώθηκαν σε €338,2 εκατ. μειωμένες κατά 5,4%.

Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε το 2009 σε €113,5 εκατ. έναντι €121,5 εκατ. το 2008, ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους παρέμεινε σταθερό σε 19,8% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών. Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στην χρήση 2009 σε ζημιές €1,9 εκατ. έναντι κερδών €7 εκατ. το 2008. Τέλος,

Αναφορικά με την τρέχουσα χρήση στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η διοίκηση της Atlantic κινείται με στόχο την αναστροφή της αρνητικής πορείας και την κεφαλαιοποίηση των στρατηγικών κινήσεων στις οποίες προχώρησε η εταιρεία στις αρχές του 2010 με στόχο την αναδιοργάνωση των λειτουργιών της. Συγκεκριμένα η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας και η σταδιακή αισθητική αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της, ο εξορθολογισμός του δικτύου των καταστημάτων με το άνοιγμα νέων κερδοφόρων σημείων πώλησης στρατηγικά τοποθετημένων και την παράλληλη διακοπή λειτουργίας μη κερδοφόρων αλλά και η παραχώρηση σταδιακά του κύκλου εργασιών της δραστηριότητας χονδρικής της μητρικής εταιρείας στην κατά 99,71% θυγατρική εταιρεία ΒΗΤΑ ΠΙ αναμένεται να αποδώσουν θετικά αποτελέσματα. Παράλληλα μέσω επιθετικών πολιτικών marketing και προωθητικών ενεργειών που σχεδιάζονται και υλοποιούνται από την εταιρεία καθώς και με τον επαναπροσδιορισμό του κωδικολογίου επιδιώκεται η ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας και η διεκδίκηση ολοένα και μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο αφού η καταναλωτική ψυχολογία είναι απολύτως αρνητική.

capital.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr