Στο πρώτο τηλεοπτικό σποτ που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η BBH για τη μπίρα Kronenbourg 1664 πρωταγωνιστεί το ιστορικό συγκρότημα των Motorhead.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Μάλιστα, τα μέλη του συγκροτήματος διασκεύασαν ειδικά για τις ανάγκες του σποτ μια πιο αργή εκδοχή του διάσημου τραγουδιού τους «Ace of Spades», υποδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο ότι αυτήν τη μπίρα πρέπει να την απολαμβάνει κανείς αργά αργά. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, αρκετοί άλλοι καλλιτέχνες θα κληθούν να πράξουν κάτι ανάλογο. Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, καταχωρίσεις και ειδικό κανάλι στο YouTubeMarketing Week Online( 29 Οκτωβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32795