http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος: Απαντώντας στο σύγχρονο τρόπο ζωής

Ο Λουμίδης Παπαγάλος δεν σταματά να τοποθετεί νέες προτάσεις στην αγορά, εκσυγχρονίζοντας μια παραδοσιακή αγαπημένη συνήθεια, αυτήν του ελληνικού καφέ. Η πιο πρόσφατη πρότασή του, είναι αυτή του Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος.Ο ελληνικός καφές αποτελεί διαχρονικά μια αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων. «Ο Λουμίδης Παπαγάλος έχει επηρεάσει τη στάση των Ελλήνων απέναντι στον ελληνικό καφέ, αφού προβάλλει συστηματικά μια σύγχρονη εικόνα προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του σημερινού Έλληνα», μας λέει μεταξύ άλλων ο Ανδρέας Κουρούμαλης, Group Brand Manager RG Coffee Retail της Nestle Hellas, μιλώντας για το νέο λανσάρισμα της μάρκας, Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος.

Marketing Week: Ποια είναι η πρόταση που ο Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος φέρνει στην αγορά;

Ανδρέας Κουρούμαλης:
Ο Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος αποτελεί μία ξεχωριστή πρόταση που ανταποκρίνεται στις τάσεις και τις ανάγκες της εποχής μας. Χάρη στο ειδικό του καβούρδισμα προσφέρει πλούσιο άρωμα και δυνατή γεύση, που τον καθιστούν ιδανική επιλογή για ένα δυναμικό
πρωινό ξύπνημα. Παράλληλα, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Σκούρος από τη φύση του παραμένει ό,τι πιο ελαφρύ, συγκριτικά με άλλα είδη καφέ.

Marketing Week: Ποιο είναι το προφίλ των ανθρώπων στους οποίους απευθύνεται και για ποιους λόγους πιστεύετε ότι θα προτιμηθεί;

Ανδρέας Κουρούμαλης:
Το προϊόν απευθύνεται σε δυναμικούς και δραστήριους ανθρώπους με γεμάτο πρόγραμμα, που θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους απολαμβάνοντας τον αγαπημένο τους ελληνικό καφέ. Με την πρώτη γουλιά παίρνουν μια τονωτική «ένεση», που θα τους βοηθήσει να αντεπεξέλθουν στις καθημερινές υποχρεώσεις τους.

Marketing Week: Πώς θα διαμορφωθεί η επικοινωνία του; Θα γίνουν και άλλες ενέργειες πέραν της κλασικής Διαφήμισης;

Ανδρέας Κουρούμαλης:
Στη Nestle Ελλάς εφαρμόζουμε μία ολοκληρωμένη προσέγγιση χρησιμοποιώντας με συνέπεια το ίδιο μήνυμα και visuals σε όλες τις μορφές επικοινωνίας. Στο συγκεκριμένο λανσάρισμα περιλάβαμε φυσικά, τηλεοπτικό σποτ βασισμένο στην επιτυχημένη επικοινωνιακή πλατφόρμα που μας ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια (Το Cafe του Λουμίδης), αλλά και παράλληλες ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων και below the line.

Συγκεκριμένα, για το νέο positioning δημιουργήθηκε η ιδέα μιας ειδικά διαμορφωμένης κινητής «καφετέριας» και ενός branded van, που θα σηματοδοτεί τους χώρους που θα επισκέπτεται. Η κινητή «καφετέρια» θα βρίσκεται μέσα στον Ιούνιο σε σημεία-κλειδιά, όπως μετρό, εταιρείες και σούπερ μάρκετ, όπου ο κόσμος θα μπορέσει όχι μόνο να γευτεί το πλούσιο άρωμα και τη δυνατή γεύση του καφέ Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος, αλλά και να κάνει ένα σύντομο διάλειμμα π.χ. διαβάζοντας την εφημερίδα του.

Επιπλέον διαθέσαμε πάνω από 150.000 τεμάχια δειγμάτων μέσω περιοδικών, προχωρήσαμε σε on pack promotions, ειδική σήμανση, προβολές και γευστικές δοκιμές σε καταστήματα τροφίμων.

Marketing Week: Το brand Λουμίδης έχει εμπλουτισθεί με πολλά διαφορετικά προϊόντα τα τελευταία χρόνια. Για ποιους λόγους;

Ανδρέας Κουρούμαλης:
Ο Λουμίδης Παπαγάλος είναι αδιαμφισβήτητα ένα αυθεντικό και διαχρονικό brand με προσωπικότητα. Έχει αποτυπωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως συνήθεια και επιλογή τρόπου ζωής και όχι ως απλή επιλογή ενός καταναλωτικού προϊόντος. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών θέτει ψηλά τον πήχη και μας δεσμεύει να εμπλουτίζουμε την προϊοντική μας οικογένεια, με περισσότερα προϊόντα που να καλύπτουν συγκεκριμένες απαιτήσεις διαφορετικών καταναλωτικών κοινών.

Για παράδειγμα, ο Λουμίδης Κουπάτος απευθύνεται στους νέους, που θέλουν να καταναλώσουν τον «Μεγααααάλο» καφέ σε κούπα. Ο Αρχοντικός είναι το premium προϊόν της σειράς μας, για πιο εκλεπτυσμένα γούστα. Αντανάκλαση της δέσμευσής μας να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες των καταναλωτών, αποτελεί και η μεγάλη καμπάνια υγείας και ευεξίας που υλοποιούμε ως Nestle Ελλάς και στην οποία ο Λουμίδης Παπαγάλος διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, προβάλλοντας τη θετική επίδραση των αντιοξειδωτικών στον ανθρώπινο οργανισμό.

Marketing Week: Θα λέγατε ότι ο Λουμίδης έχει αλλάξει τις συνήθειες των Ελλήνων όσον αφορά στον ελληνικό καφέ;

Ανδρέας Κουρούμαλης:
Ο ελληνικός καφές αποτελεί διαχρονικά μια αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων. Ο Λουμίδης Παπαγάλος έχει πράγματι επηρεάσει τη στάση των Ελλήνων απέναντι στον ελληνικό καφέ, αφού προβάλλει συστηματικά μια σύγχρονη εικόνα προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του σημερινού Έλληνα, αλλά και ανταποκρίνεται στη σύγχρονη τάση για πιο υγιεινές επιλογές.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της καμπάνιας υγείας και ευεξίας που υλοποιούμε, πληροφορήσαμε τους καταναλωτές μας ότι ο ελληνικός καφές εκτός από απολαυστική συνήθεια, είναι και εξαιρετικά ωφέλιμος για την υγεία. Έτσι, οι λάτρεις του ελληνικού καφέ έμαθαν ότι σε ένα φλιτζανάκι κρύβονται οι πολυφαινόλες, τα πολύτιμα φυσικά αντιοξειδωτικά του καφέ, που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύουν τα κύτταρα από την πρόωρη γήρανση.
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=30748
i

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr