Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::food industry news:: Επιθετική εμπορική πολιτική από τα Carrefour



Επιθετική εμπορική πολιτική από τα Carrefour

Συνεχίζει και εντείνει την επιθετική της εμπορική πολιτική η αλυσίδα Carrefour, επιδιώκοντας να κερδίσει επιπλέον μερίδια αγοράς εν μέσω ύφεσης, προσφέροντας παράλληλα σημαντικές «ανάσες» στους καταναλωτές.

Η αρχή έγινε με την καμπάνια που ξεκίνησε εδώ και δύο περίπου εβδομάδες, υπό το κεντρικό μήνυμα «Κάθε μέρα κάτι θετικό», η οποία αποτελείται από σειρά TVC’s με πρωταγωνιστές χαρούμενα πρόσωπα καταναλωτών, τους οποίους η Carrefour ενημερώνει ότι «φροντίζει να ψωνίζουν φθηνότερα κάθε μέρα». Χθες, η αλυσίδα Carrefour προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, καθώς με νέα καμπάνια ενημερώνει για μια σημαντική προωθητική ενέργεια που ξεκινά άμεσα. Η ενέργεια αυτή αφορά σε διαγωνισμό κατά τον οποίο κάθε μέρα 2000 καταναλωτές των Carrefour κερδίζουν τα ψώνια της εβδομάδας.

H καμπάνια ξεκίνησε χθες Κυριακή 9 Μαΐου, με τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 19 sec, το οποίο τελεί υπό τον κεντρικό μήνυμα «Κάθε μέρα κάτι θετικό». Tις επικοινωνιακές ενέργειες της αλυσίδας Carrefour επιμελείται η Publicis.

Στελέχη της αγοράς τόνισαν στο Daily Fax ότι η κίνηση αυτή της Carrefour αναμένεται να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση της στην αγορά των αλυσίδων super markets, ενώ αντίστοιχες κινήσεις θα πρέπει να εξετάσουν και άλλες αλυσίδες του κλάδου, αφού «τώρα είναι μια σημαντική ευκαιρία». Θα πρέπει δε να σημειωθεί, ότι ανάλογες κινήσεις εξελίσσει αυτή την περίοδο και η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσω του «ΑΒ Φθηνόπολις», προγράμματος που περιλαμβάνει σημαντικές εκπτώσεις σε είδη πρώτης ανάγκης. Την επικοινωνία της ΑΒ Βασιλόπουλος επιμελείται η Spot JWT.

Marketing Week Online

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr