http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::wine news:: 15.000 άτομα επισκέφτηκαν το Οινόραμα 2010

Εξαιρετικά επιτυχημένη κρίθηκε απ’ όλους η εφετινή οργάνωση της έκθεσης Oινόραμα, της κορυφαίας κλαδικής έκθεσης οίνων, αποσταγμάτων και αμπελοοινικού εξοπλισμού της χώρας. Τη στιγμή που ο κλάδος των εμπορικών εκθέσεων δέχεται την κρίση μετωπικά, με πολλές από αυτές να έχουν αρνητικά αποτελέσματα ― έως και αναβολή της διεξαγωγής τους ―, το Οινόραμα παρουσίασε φέτος την εικόνα ενός κλάδου, του οινοποιητικού, σε πλήρη αντίσταση στην κρίση.

Παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή των εκθετών ήταν μειωμένη κατά περίπου 20% (-30% σε εμβαδόν), η επισκεψιμότητα ήταν απόλυτα ικανοποιητική ξεπερνώντας τα 15.000 άτομα. Πέρα, όμως, από τους αριθμούς, εκείνο που εντυπωσίασε όλους τους επισκέπτες ήταν η εικόνα ενός κλάδου δυναμικού, με έντονα εξαγωγικό προσανατολισμό, που δικαίως θεωρείται ένας από τους πιο πολλά υποσχόμενους της εθνικής οικονομίας. «Άψογη» χαρακτήρισε την έκθεση η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, κα Κατερίνα Μπατζελή, που πέρασε πολλή ώρα σε αυτήν.

Πέρα από τη συμμετοχή των οινοποιών το φετινό Οινόραμα ξεχώρισε και για τα εξής:

1) Το πρόγραμμα «Κρασί & Εστιατόριο» (με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου), έχει στόχο τη διεύρυνση της εστιατορικής αγοράς προς όφελος του εμφιαλωμένου κρασιού και την έντιμη τιμολόγηση των κρασιών, με στόχο την αύξηση της κατανάλωσης. Σεμινάρια, συζητήσεις και γευσιγνωσίες πλαισίωσαν τις επισκέψεις των εκατοντάδων εστιατόρων στην έκθεση. Μεταξύ άλλων οι εστιάτορες παρέλαβαν και έναν οδηγό κρασιών με τα πιο φτηνά κρασιά της έκθεσης για να τα συμπεριλάβουν στους καταλόγους τους.

2) Την πρώτη πανελλαδική παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου για το ελληνικό κρασί, από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου, το ανώτατο κλαδικό όργανο του ελληνικού κρασιού. Το Στρατηγικό Σχέδιο στοχεύει στην επανατοποθέτηση του ελληνικού κρασιού σε στοχοποιημένες διεθνείς αγορές προβάλλοντας όλα τα δυνατά του σημεία.

3) Την πρώτη βράβευση εταιρειών με προϊόντα αμπελοοινικού εξοπλισμού που κρίνονται καινοτόμα και προσαρμοσμένα στην ελληνική πραγματικότητα, από την Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Οινολόγων, σε συνεργασία με την έκθεση.

Ταυτόχρονα, πολλοί και άκρως σημαντικοί ήταν και οι ξένοι επαγγελματίες επισκέπτες στο Οινόραμα, δημοσιογράφοι, οινοχόοι και αγοραστές οίνου, από Αμερική, Γερμανία, Ελβετία, Ρωσία και αλλού, που ήρθαν στην έκθεση σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ). Ανάμεσά τους, παγκοσμίως γνωστά και ηχηρά ονόματα όπως οι δημοσιογράφοι οίνου Julia Harding MW, «δεξί χέρι» της διάσημης οινοκριτικού Jancis Robinson MW, η Tara Q. Thomas, υπεύθυνη για τα κρασιά της Μεσογείου στο κορυφαίο περιοδικό Wine & Spirits, η Laura Williamson MS, μία από τις 13 μόνο Master Sommelier στον κόσμο, κ.ά.

Για όλα αυτά, αλλά και για τη δυναμική παρουσία όλων των εκθετών, ο Ντίνος Στεργίδης, γενικός διευθυντής της έκθεσης και της διοργανώτριας εταιρείας Vinetum, δήλωσε: «Κόντρα στα σημεία των καιρών, ο ελληνικός οινοποιητικός κλάδος έδωσε δυνατά το παρόν και δικαιώθηκε με μια πολύ επετυχημένη έκθεση, που χάρηκε μια ιδιαίτερα αυξημένη επισκεψιμότητα. Αυτή είναι η δυναμική του κρασιού στην Ελλάδα και πρέπει να την πιστέψουμε και να τη διαφυλάξουμε όλοι».

Πηγή: paseges.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr