Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Frigoglass: Νέες επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ μέσα στο 2010


Της Ρόης Χάικου

Αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας των μονάδων, νέα προϊόντα και ενίσχυση συγκεκριμένων θυγατρικών περιλαμβάνει το επενδυτικό πρόγραμμα της Frigoglass για το 2010.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ελληνικού πολυεθνικού ομίλου, οι επενδύσεις για την τρέχουσα χρονιά αναμένεται να ανέλθουν σε περίπου 25 εκατ. ευρώ, με έμφαση στις ΗΠΑ και τη Νιγηρία. Στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει τις πωλήσεις της, προσφέροντας νέα καινοτόμα προϊόντα στο κομμάτι της επαγγελματικής ψύξης. «Οι μεγαλύτεροι πελάτες μας μείωσαν σημαντικά τις επενδύσεις τους το 2009, οπότε για την τρέχουσα χρονιά αναμένουμε αυτοί οι αριθμοί να αυξηθούν», ανέφερε ο κ. Πέτρος Διαμαντίδης, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass κατά η διάρκεια του conference call με τους αναλυτές που ακολούθησε την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την οικονομική χρήση 2009.

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, η διοίκηση «σκιαγράφησε» τους στόχους του νέου έτους: έμφαση στην νεοαποκτηθείσα Universal Nolin στις ΗΠΑ, ενίσχυση της δραστηριότητας στη Νιγηρία και την ασιατική αγορά. «Αναμένουμε ισχυρή ανάπτυξη από την Ασία και ήδη έχουμε κάποια θετικά σημάδια στη Νοτιοανατολική Ευρώπη», σημείωσε ο κ. Διαμαντίδης, εξηγώντας ότι σχεδόν διπλασιάστηκαν τα έσοδα από τις ασιατικές αγορές πέρυσι.

Για την αγορά των ΗΠΑ, η διοίκηση σημείωσε ότι θα προχωρήσει σε επενδυτικές κινήσεις με στόχο να εμπλουτίσει τα προϊόντα που προσφέρει η Universal Nolin ώστε να καλύψει τις ανάγκες των μεγάλων εμφιαλωτών στην αγορά των αναψυκτικών και της μπύρας, αφού σχεδόν 3 στους 10 μεγάλους παίκτες παγκοσμίως δραστηριοποιούνται στη Βόρειο Αμερική.

Στόχος της Frigoglass στην Αμερική είναι να ενισχύσει τα μερίδια αγοράς της, από περίπου 6% σήμερα στο 20% μέσα στα επόμενα χρόνια και για να το επιτύχει αυτό καλείται να επενδύσει στην παραγωγικότητα. Ο κ. Διαμαντίδης χαρακτήρισε ως εξαιρετική επιλογή την εξαγορά της Universal Nolin που αποτέλεσε το «όχημα» για την είσοδο του ομίλου στην αμερικανική αγορά.

Ενίσχυση της Νιγηρίας

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τη διοίκηση της Frigoglass στη Νιγηρία στο πλαίσιο της στρατηγικής της για συνολική ενίσχυση της δραστηριότητάς της στη «Μαύρη ήπειρο». Για το σκοπό αυτό, προβλέπεται ένα μέρος των επενδύσεων του 2010 να προωθηθεί για την ενίσχυση των παραγωγικών μονάδων της χώρας. Συνολικά οι πωλήσεις σε Αφρική/Μέση Ανατολή μειώθηκαν κατά 16,5% το 2009, ωστόσο η Νιγηρία επέδειξε ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Νέα προϊόντα

Στρατηγική σκόπευση της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων προϊόντων, τα οποία πλέον αποτελούν το 20% των πωλήσεων ετησίως. «Η καινοτομία είναι πολύ σημαντικό στοιχείο της δραστηριότητάς μας», όπως υπογράμμισε ο κ. Διαμαντίδης. Μάλιστα επεσήμανε ότι στην περίπτωση των φιλικών στο περιβάλλον ψυγείων Ecocool, η Frigoglass είναι η μοναδική εταιρεία του κλάδου που προσφέρει τόσο ευρεία γκάμα επιλογών, ακόμη και στις «πράσινες» επιλογές, με αποτέλεσμα το 8%-10% των επαγγελματικών ψυγείων που διέθεσε το 2009 να ανήκουν στην οικογένεια των Ecocool.

Η διοίκηση ανέφερε ότι η ανταπόκριση των πελατών είναι θετική και ήδη για το 2010 έρχονται νέες παραγγελίες από πελάτες του εξωτερικού για τα οικολογικά ψυγεία, τόσο από εμφιαλωτές αναψυκτικών όσο και από ζυθοποιίες.

roi.haikou@capital.gr

Πηγή: capital.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr