Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Το μέλλον της αγοράς των FMCG από τον CEO της Tesco.



Τη Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009, από τις 8 πμ-10.30 πμ, η ελληνική αγορά επιστρατεύει το... βαρύ πυροβολικό της για να συνομιλήσει με έναν από τους πιο επιτυχημένους εν ενεργεία retail managers στον κόσμο, τον Sir Terry Leahy. Ο Chief Executive Officer της Tesco, του 3ου μεγαλύτερου ομίλου λιανικών πωλήσεων στον κόσμο, θα απαντήσει στο πλαίσιο της εκδήλωσης με τίτλο "The Future of Selling Consumer Goods" σε όλες τις ερωτήσεις που θα του υποβάλουν 'Ελληνες CEO's και θα αποκαλύψει τις εμπειρίες, σκέψεις και προτάσεις του για τα φλέγοντα θέματα που απασχολούν τα σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές τους. Η εκδήλωση διοργανώνεται από την Boussias Communications στο ξενοδοχείο Grande Bretagne.
Μετά από την εισαγωγική παρουσίασή του ο Chief Executive Officer της Tesco θα απαντήσει στις ερωτήσεις που θα του υποβάλουν οι κκ Σπύρος Δεσύλλας, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Ελαΐς-Unilever Hellas και Manager of the Year 2007, Βασίλης Στασινούλιας, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος, Νίκος Βερόπουλος, πρόεδρος του ομίλου Βερόπουλος και μέλος του Executive Board του ECR Europe και Laurent Dereux, διευθύνων σύμβουλος της Nestle Greece & South Eastern Europe.
Ο Sir Terry Leahy θα μιλήσει και θα είναι στη διάθεση του πάνελ και των σύνεδρων για να καλύψει όλα τα επίκαιρα θέματα, συμπεριλαμβανομένων των:
  • ηγεσία, μάνατζμεντ, εταιρική διαφάνεια
  • στρατηγικές εξόδου από την κρίση
  • πώς αλλάζουν τα σούπερ μάρκετ, η δημιουργία νέων τύπων καταστημάτων
  • branded products vs own-label products
  • επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων
  • ριζοσπαστικό μάρκετινγκ
  • καινοτομίες στο Key Account Management
  • μειώσεις τιμών και προσφορές-πόσο συχνά, σε ποια έκταση και ένταση
Χάρη στην καινοτόμο ηγεσία του Sir Terry Leahy, η Tesco ξεκίνησε από μια μεγάλη αλυσίδα τροφίμων της Βρετανίας και επεκτάθηκε σε νέες κατηγορίες προϊόντων, στη δημιουργία νέων προϊόντων και νέων τύπων καταστημάτων. Σήμερα διαθέτει 3 σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και 6 τύπους καταστημάτων, και έχει παρουσία σε 14 χώρες εκτός Μ. Βρετανίας. Ο Sir Leahy εμπνεύστηκε και υλοποίησε το πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας πελατών, που αποτελεί έκτοτε σημείο αναφοράς.
Ο Sir Terry Leahy αποφεύγει τις συνεντεύξεις. Γι' αυτό και πολλά από τα μυστικά της επιτυχίας του δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Το "The Future of Selling Consumer Goods, with Terry Leahy" θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης και προβληματισμού. Αποτελεί, επίσης, μια καλή ευκαιρία επιβράβευσης και παρακίνησης των στελεχών, στους οποίους στηρίζουν το μέλλον τους οι επιχειρήσεις
 Για περισσότερες πληροφορίες: Ανδρέας Μαυρομμάτης, διευθυντής marketing της Boussias Communications, τηλ. 210 6617777 (εσωτ. 148), email: amavrommatis@boussias.com

greekretail.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr