Η Dole Ευρώπης αποκαλύπτει το «ίχνος» των προϊόντων της
Η Dole Ευρώπης δημιούργησε μια νέα ιστοσελίδα που
επιτρέπει στους καταναλωτές να ανακαλύψουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά
με τις μπανάνες.
Η καμπάνια «Dole Earth», η οποία απέσπασε το
βραβείο «HAMMA Award» για την πιο δημιουργική καμπάνια μάρκετινγκ του
2012, λανσάρεται πλέον και στην Ελλάδα. Στη νέα ετικέτα πάνω στις
μπανάνες Dole, υπάρχει ένας μοναδικός κωδικός. Ο χρήστης μπορεί να τον
εισάγει στο www.dole-earth.com και να ανιχνεύσει τη φυτεία στην οποία μεγάλωσε η μπανάνα.
Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει πληροφορίες σχετικές με τη συγκεκριμένη φυτεία, τη χώρα, την περιοχή καθώς και την πιστοποίησή της. Η διαδραστική επίσκεψη στη μπανανοφυτεία έχει τη μορφή αληθινής ξενάγησης σε όλη τη διαδικασία παραγωγής και γνωριμία με μερικούς από τους εκεί εργαζόμενους.
«Ως leader brand του τομέα φρούτων η Dole αποδέχεται την πρόκληση να διηγείται την ιστορία των προϊόντων της. Αποδεικνύει ότι η υψηλή τεχνογνωσία και το πάθος για ποιότητα είναι απαραίτητα για τη σωστή καλλιέργεια φρούτων», λέει ο Xavier Roussel, Δ/ντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Dole Ευρώπης.
Marketing Week Online( 12 Μαρτίου 2013)