Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Στα 250 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις της Ελαϊς-Unilever Hellas την τελευταία 4ετία

Ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα η ξενάγηση που διοργάνωσε η Ελαϊς–Unilever Hellas στο νέο Κέντρο Αποθήκευσης & Διανομής της, στο Σχηματάρι, η οποία αφορούσε στους εκπροσώπους των MME. Το νέο Κέντρο Αποθήκευσης αποτελεί έργο ύψους 11 εκατ. ευρώ και με αυτό ολοκληρώνεται το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας στην Ελλάδα για την περίοδο 2008 -2012, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ.
Ο σχεδιασμός του επενδυτικού προγράμματος της Ελαϊς -Unilever Hellas ξεκίνησε πριν την έλευση της κρίσης και υλοποιήθηκε στο ακέραιο χωρίς να επηρεαστεί από την άσχημη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών. Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει τη σημασία που εξακολουθεί να έχει η ελληνική αγορά για τον παγκόσμιο όμιλο. Αφετηρία του προγράμματος των επενδύσεων αποτελεί η εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Ελαϊς A.E. από την Ελαϊς-Unilever Hellas το 2008, την οποία ακολούθησαν σειρά επενδύσεων αναδιάρθρωσης των εργοστασίων της, καθώς και εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες επέκτασης του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου.

Οι κινήσεις που έγιναν Το 2010 η Unilever εξαγοράζει, σε παγκόσμιο επίπεδο, μεγάλο μέρος των προϊόντων προσωπικής και βρεφικής φροντίδας της Sara Lee, ενισχύοντας έτσι το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Ελαϊς-Unilever Hellas στη χώρα μας με ισχυρές μάρκες όπως Proderm, Fissan, Badedas κ.ά. Την ίδια χρονιά, το εργοστάσιο της εταιρείας στο Ρέντη, με την ολοκλήρωση της επέκτασής του – επένδυση αξίας 14 εκατ. ευρώ – , αποκτά στρατηγική σημασία για τη Unilever. Πλέον παράγονται εκεί, σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, οι μαργαρίνες, μαγιονέζες, μουστάρδες και άλλα προϊόντα της εταιρείας.

Παράλληλα, μετά τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της γραμμής της Χλωρίνης, επεκτείνονται και οι εξαγωγές εξειδικευμένων προϊόντων σε εργοστάσια της Unilever σε 10 χώρες. Το 2011 επιτυγχάνεται στρατηγική συνεργασία με την ΕΒΓΑ, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την εξαγορά της σειράς παγωτών της, γεγονός που φέρνει την Ελαϊς -Unilever Hellas στην κορυφή της κατηγορίας. Με τη συμφωνία αυτή, όχι μόνο επιτυγχάνεται η παραμονή της παραγωγής των παγωτών ΕΒΓΑ στην Ελλάδα, αλλά μεταφέρεται και μέρος της παραγωγής των προϊόντων Algida από εργοστάσια του εξωτερικού στο εργοστάσιο της ΕΒΓΑ, το οποίο παραμένει στην ιδιοκτησία της οικογένειας Φιλίππου.
 
Το 2012 δε, τίθεται σε λειτουργία το Νέο Κέντρο Αποθήκευσης & Διανομής Τροφίμων στο Σχηματάρι. Το έργο αυτό συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας της εταιρείας, προσφέροντας καλύτερη πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα της, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί μία ακόμη επιχειρηματική επιλογή, που όχι μόνο διατηρεί αλλά και δημιουργεί θέσεις εργασίας. Το νέο Κέντρο Αποθήκευσης & Διανομής, στο οποίο εργάζονται 70 άτομα, έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε τόσο η κατασκευή όσο και η λειτουργία του να βασίζονται στη λογική της ελαχιστοποίησης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Το συνολικό εμβαδόν του χώρου είναι πάνω από 18.000 τ.μ. Από αυτά, περισσότερα από

15.500 τ.μ. καταλαμβάνει η αποθήκη, η οποία έχει συνολική χωρητικότητα πάνω από 15.300 θέσεις για παλέτες. Τα προϊόντα που φιλοξενούνται στις νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις καλύπτουν όλο το χαρτοφυλάκιο των τροφίμων της εταιρείας.

Το επενδυτικό πρόγραμμα και οι «Πράξεις Ανάπτυξης» Έμφαση στο επενδυτικό πρόγραμμα της Unilever στην Ελλάδα δίνεται στη στήριξη των τοπικών παραγωγών, όπως η συνεργασία με 100 τοματοπαραγωγούς της Γαστούνης. Η Ελαϊς -Unilever Hellas εξασφαλίζει ότι όλη η σοδειά τους, η οποία παράγεται με αειφόρες μεθόδους καλλιέργειας, αγοράζεται από το εργοστάσιό της στη Γαστούνη, και μέσω αυτού, μέρος εξάγεται στη Unilever Ευρώπης, καλύπτοντας ένα σημαντικό τμήμα των αναγκών άλλων ευρωπαϊκών αγορών για την παραγωγή των σαλτσών Knorr και της ketchup Hellmann’s.

«Για εμάς στην Ελαϊς -Unilever Hellas δεν τέθηκε ποτέ το δίλημμα αν μένουμε ή φεύγουμε. Η ιστορικότητα και η συνέχεια του επενδυτικού μας προγράμματος το επιβεβαιώνει. Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι πυλώνας ανάπτυξης για τον Όμιλο Unilever, με κύριο μέλημά μας τη δημιουργία αξίας και τη στήριξη του καταναλωτή στις δύσκολες συνθήκες. Συνεχίζουμε με «Πράξεις Ανάπτυξης» μέσα από έναν επιχειρηματικό ρεαλισμό που στόχο έχει τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και την προετοιμασία της εταιρείας για τη μετά την κρίση εποχή», τόνισε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Ελαϊς-Unilever Hellas, Σπύρος Δεσύλλας.


Marketing Week Online( 13 Νοεμβρίου 2012)
 

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr