http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Στα enriched media εισέρχεται η Lacta

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZy_1UkgjqlOqDlpyXHlb-4TTVDM_E9lRb0CtYJ_6XkyI4xU0wag&t=1 
Η Lacta εισέρχεται στην εποχή των Enriched media και λανσάρει τις πρώτες ψηφιακά εμπλουτισμένες Edgar Freecards με την εφαρμογή CLIC2C, σε συνεργασία με την Edgar και τη Fast River και σε δημιουργικό της Bold Ogilvy.
Οι κάρτες κυκλοφορούν ήδη σε 500 Edgar points. Η ενέργεια γίνεται με αφορμή τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου και τις δράσεις της Lacta στο The Mall Athens με το MTV. Με αυτόν τον τρόπο η Lacta δίνει τη δυνατότητα στους φίλους της, σε όλη την Ελλάδα, να έχουν πρόσβαση μέσω των Edgar freecards και του κινητού τους τηλεφώνου, σε videos που αφορούν στον εορτασμό και τις ενέργειες που θα γίνουν από 11 Φεβρουαρίου μέχρι και 13 Φεβρουαρίου στο The Mall Athens.
Για να εκμεταλλευτεί το application CLIC2C ένας χρήστης κινητού τηλεφώνου, πρέπει αρχικά να το
κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του, πληκτρολογώντας απλά στον web browser της συσκευής του m.clic2c.gr. Μετά, ανοίγει την εφαρμογή, σκανάρει με το κινητό του την «εμπλουτισμένη φωτογραφία» και βλέπει το οπτικοακουστικό περιεχόμενο.
Marketing Week Online( 10 Φεβρουαρίου 2011)
 
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=34719

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr