Η Coca-Cola Light συμμετείχε στη φιλανθρωπική εκδήλωση «Tribute to Fashion», που διοργανώθηκε για δεύτερη φορά στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, για τους σκοπούς του ερευνητικού προγράμματος «Γυναίκες Ερευνήτριες για την Κυστική Ίνωση».
Τρεις κορυφαίοι σχεδιαστές ιταλικών οίκων μόδας, ο Giorgio Armani για την Armani Jeans, o Massimiliano Giornetti για τον Salvatore Ferragamo και οι Tommaso Aquilano και Roberto Rimondi για τον Gianfranco Ferre, «έντυσαν» το μπουκάλι της Coca-Cola Light και παρουσίασαν δώδεκα αποκλειστικές δημιουργίες – έργα τέχνης.
Στο φιλανθρωπικό πάρτι που ακολούθησε, τα έργα -ύψους 180 εκατ. το καθένα- τέθηκαν σε δημοπρασία, που διοργάνωσε ο Οίκος Sotheby’s.
Το σύνολο των εσόδων θα διατεθεί στον αγώνα για την πρόληψη και θεραπεία της κυστικής ίνωσης, υποστηρίζοντας το ερευνητικό πρόγραμμα «Γυναίκες Ερευνήτριες για την Κυστική Ίνωση».
Marketing Week Online( 30 Σεπτεμβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32198