http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Ενδιαφέρον κινεζικών εταιριών για το ελληνικό κρασί

wine

Η εταιρεία Silver Base International Development έκανε τα πρώτα βήματα για την προώθηση του προϊόντος στην κινεζική αγορά.
Την αχανή κινεζική αγορά, του 1,3 δισεκατομμυρίων καταναλωτών, «γοήτευσε» το ελληνικό κρασί, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το ζωηρό ενδιαφέρον κινεζικών εταιριών.
Μία ακόμα εταιρία, η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και διανομής του πλέον δημοφιλούς ποτού της Κίνας, του γνωστού ως Wuliangye, η Silver Base International Development έβαλε στο… «μάτι» το ελληνικό κρασί και ήδη έκανε τα πρώτα βήματα για την προώθηση του προϊόντος στην κινεζική αγορά.
Όπως αναφέρει σε σχετικό της δημοσίευμα η εφημερίδα «Shanghai Daily», η απόφαση της κινεζικής εταιρίας, που διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής σε όλη τη χώρα, να στραφεί προς το ελληνικό κρασί, εντάσσεται στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων της εταιρίας στην αγορά κρασιού.
Για την επέκτασή της, η Silver Base Development, σύμφωνα με το δημοσίευμα, προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με 21 εταιρίες από 11 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Αυστραλία, η Γερμανία και η Αργεντινή, για την προώθηση περισσότερων από 200 λευκών και ερυθρών οίνων σε ολόκληρη την Κίνα.
«Αυτή η κίνηση αντιπροσωπεύει το σύνολο των προσπαθειών μας για την επέκταση του χαρτοφυλακίου μας, τη διεύρυνση της καταναλωτικής βάσης και τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων», δήλωσε ο επικεφαλής της Silver Base, Λιάνγκ Γκουοξίνγκ στην εφημερίδα.
Η Silver Base, που εδρεύει στην πόλη Σενζέν και είναι εγγεγραμμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, εκτιμά πως η επέκταση της, στην εγχώρια αγορά οίνου, θα δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις της.
Σύμφωνα, εξάλλου, με την τελευταία έκθεση της βρετανικής εταιρίας ερευνών – στον τομέα του οίνου – IWSR (International Wine and Spirit Record), η κινεζική αγορά θα διπλασιάσει την κατανάλωση οίνου, φθάνοντας στα επίπεδα των 2,7 δισ. δολαρίων το 2011, έναντι 1,5 δις. δολαρίων το 2006.
Στην ίδια έρευνα επισημαίνεται πως, πέραν του διπλασιασμού της κατανάλωσης, θα σημειωθεί και αντίστοιχη αύξηση της κατανάλωσης, από 1 λίτρο ανά άτομο ετησίως (μέσος όρος) που είναι σήμερα, πολύ πιο κάτω από το διεθνή μέσο όρο των 3,6 λίτρων.


Kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr