http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Παραγωγή καινοτόμων και πρωτότυπων καταναλωτικών προϊόντων στις 20 Φλεβάρη

http://www.fmcginaction.gr/wp-content/uploads/2018/12/fmcg_new.png
Οι 25 ομιλητές του «FMCG in Action!» (Αμφιθέατρο OTEAcademy, Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019) θα παρουσιάσουν πρακτικές που αφορούν σε μερικά από τα σημαντικότερα καθιερωμένα και ανερχόμενα FMCG brands, τα οποία διατίθενται από το κανάλι του σούπερ μάρκετ.
Το περιεχόμενο του συνεδρίου κατανέμεται σε 4 ενότητες. Στην 1η Ενότητα, FMCG Go Social & Reach Out Consumers, πρόκειται να παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού, κυρίως μέσω των social media, και συγκεκριμένα, καμπάνιες και δράσεις των Scotch-Brite, Coca-Cola Hellas, Fanta, Henkel Hellas, Dixan, Vapona, Nestlé Hellas, Crunch και Kit Kat.

Η δεύτερη ενότητα, FMCG Excel at Marketing & Product Launches, είναι αφιερωμένη σε λανσαρίσματα που έκαναν αίσθηση και είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στο κοινό, όπως τα γιαούρτι Δέλτα διπλοστραγγιστό, Coffeeway Flavored Filter Coffee, Pedigree, Knorr,
γκαζάκια Ελ Γκρέκο, Υγείας Παυλίδη, Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion 2018 και Klinex Laundry.

Η τρίτη ενότητα, Young, Bold & Innovative FMCG, ανήκει στα καινοτόμα προϊόντα, παρουσιάζοντας τα άλμη γάρος, μαρμελάδες evlogia, προϊόντα isostevia, Κεφίρ Υγιεία, snack Wellaby’s, γύρος Εν Ελλάδι, longevity diet foods. Η τέταρτη και τελευταία ενότητα του συνεδρίου φιλοξενεί τρία προϊόντα που αναδείχθηκαν μέσω του διαγωνισμού Ecotrophelia του ΣΕΒΤ. Οι συνόψεις των case study που θα παρουσιαστούν είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου www.fmcginaction.gr


Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr