Προϊόν στρατηγικής συνεργασίας των διαφημιστικών
εταιρειών Arrow και Magnet αποτελεί η νέα καμπάνια για τα Caprice
Παπαδοπούλου, της εταιρείας Ε.Ι.Παπαδοπούλου, με την οποία
επαναλανσάρεται επικοινωνιακά το εν λόγω, δημοφιλές brand.
Με
κεντρικό μήνυμα «Σε ό,τι ζεις και Caprice», αναπτύσσεται το concept ότι ο
χρόνος μετράει απολαυστικά με Caprice. Το νεανικό κοινό στο οποίο
απευθύνεται η νέα καμπάνια - μάλιστα η ταινία έκανε πρεμιέρα στο
Facebook-, αλλά και οι χρήστες του Caprice, σηματοδοτούν την κάθε τους
έντονη στιγμή κι εμπειρία με την κατανάλωση των αγαπημένων τους Caprice,
με τη χαρακτηριστική ατάκα/κωδικό «Σε (τόσα) Caprice… θα
(μου) συμβεί
αυτό κι εκείνο». Π.χ. «Σε 3 Caprice, θα είμαι φοιτήτρια!», ή «Για τα
επόμενα 3 Caprice δεν θα κάνω τι-πο-τα!» κ.ο.κ. Η καμπάνια «τρέχει» ήδη
στην TV και θα αναπτυχθεί σε όλα τα μέσα και σε digital. H παραγωγή της
ταινίας είναι της Μοdiano.
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=2&arId=44613