Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Λευτέρης Χαλουλάκος: Χτίζοντας τη νέα Kraft Foods

 
Λευτέρης Χαλουλάκος, Kraft Foods Hellas
 
Ανέλαβε τη διοίκηση της Kraft Foods Hellas σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, έχοντας να διαχειριστεί όχι μόνο την οικονομική κρίση, αλλά και τη μετάβαση της εταιρείας στη νέα εποχή που σηματοδοτεί η διεθνής εξαγορά της Cadbury από την Kraft. Λίγο διάστημα μετά, οι εξελίξεις δείχνουν να δικαιώνουν τις επιλογές του Λευτέρη Χαλουλάκου και των συνεργατών του, όχι θεωρητικά, αλλά βάσει αποτελεσμάτων.
Ο Λευτέρης Χαλουλάκος ανέλαβε καθήκοντα Managing Director στην Kraft Foods Hellas τον Δεκέμβριο του 2010, μετακινούμενος από τη θέση του Country Director Ελλάδας και Κύπρου της Cadbury, θέση που κατείχε από το 2007. Ξεκίνησε στην Cadbury Ελλάδας τo 2003, ενώ ανέλαβε καθήκοντα Marketing Manager Gums το 2005. Πριν επιστρέψει στην Ελλάδα το 2007, το 2006 μετακινήθηκε στην Ισπανία ως Category Manager Gums & Mints Iberia & South Europe.

Η εμπειρία του ιδανική -θα έλεγε κανείς- για να χειριστεί τη μετάβαση στη νέα εποχή της Kraft Foods Hellas. Με τη συμπλήρωση ενός χρόνου από τη διεθνή εξαγορά της Cadbury από την Kraft, μιλήσαμε μαζί του τόσο για όλα όσα έγιναν το διάστημα αυτό, όσο και για αυτά που απομένουν ακόμα να γίνουν.

Marketing Week: Πώς εξελίσσεται η πορεία της συνένωσης Kraft και Cadbury στη χώρα μας κ. Χαλουλάκο;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Το έργο της συνένωσης έχει ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του
2011 οπότε και η οργάνωση θα λειτουργεί ως μία, ενιαία, με ένα πρόσωπο προς τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας. Η διοικητική ομάδα που έχει δημιουργηθεί και από τις δύο εταιρείες είναι η απόλυτα κατάλληλη να φέρει εις πέρας τόσο το έργο της συνένωσης, όσο και τους επιχειρηματικούς στόχους. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής και υπερήφανος που οι άνθρωποί μας επιδεικνύουν αμείωτο ενθουσιασμό και αφοσίωση στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε.

Marketing Week: Υποθέτω ότι η ολοκλήρωση της διαδικασίας θα οδηγήσει σε ένα νέο μοντέλο λειτουργίας των πωλήσεων. Ποια θα είναι τα βασικά του χαρακτηριστικά;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Πράγματι, αυτήν την περίοδο μελετάται και θα υλοποιηθεί το μοντέλο λειτουργίας πωλήσεων που θα αξιοποιήσει τις βέλτιστες πρακτικές των δύο οργανισμών. Το νέο μοντέλο λειτουργίας των ομάδων πωλήσεων εστιάζεται στις ανάγκες των καταναλωτών και των πελατών και δημιουργεί μια προσέγγιση με έμφαση στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Η ομάδα έργου που ασχολείται με το νέο μοντέλο λειτουργίας έχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που μελετά από τη μια, τις δεξιότητες και τα ταλέντα των ομάδων πωλήσεων, δημιουργεί το κατάλληλο προφίλ του πωλητή για τη νέα Kraft και από την άλλη, επανεκτιμά και προσδιορίζει τις ανάγκες των συνεργατών μας έτσι ώστε να συνεχιστεί και να ενδυναμωθεί η άψογη συνεργασία μας.

Marketing Week: Υπάρχουν κάποιες πρακτικές αρχές που σας βοηθούν σε αυτήν την κατεύθυνση;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Σαφώς και υπάρχουν. Προσπαθούμε να συνδυάσουμε και να αξιοποιήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές και των δύο οργανισμών, δημιουργώντας μια δυναμική που έχει στόχο την εδραίωση της νέας Kraft στον χώρο των σνακς και των ζαχαρωδών, με ακόμη πιο απολαυστικά προϊόντα. Στο πλαίσιο αυτό, οι πρακτικές αρχές που ακολουθούμε είναι η επένδυση στην καινοτομία, ο συνδυασμός των καλύτερων στοιχείων της Kraft και της Cadbury, η επένδυση στους ανθρώπους μας και τις ικανότητές τους, η γρήγορη και αποτελεσματική δράση και βέβαια, η διαρκής και ουσιαστική επικοινωνία όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.

Marketing Week: Η οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει την όλη προσπάθεια;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Θα ήταν αφελές να πιστεύει κανείς το αντίθετο. Ωστόσο υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στο πώς αντιλαμβάνεται κάθε εταιρεία την κρίση και πώς την αντιμετωπίζει. Στην περίπτωση της ελληνικής αγοράς -η οποία αντιμετωπίζει μια σοβαρή οικονομική κρίση,- η ανάγκη νέας προσέγγισης, νέας οπτικής άποψης σε αυτά που συζητούσαμε ως τώρα, είναι ακόμα πιο επιτακτική.

Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε να δεχθούμε τα νέα δεδομένα, τόσο εντός της εταιρείας, όσο και αυτά του εξωτερικού περιβάλλοντος, ως ένα νέο ξεκίνημα, μια ευκαιρία για εξέλιξη και ενίσχυση των δυνατών μας σημείων. Όταν ο κόσμος αλλάζει, το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να αλλάξεις και εσύ. Δεν μπορείς να λύνεις τα προβλήματα του σήμερα με λύσεις του χθες. Αποφασίσαμε ως εταιρεία να διατηρούμε ανοιχτά κανάλια επικοινωνίας σε όλο τον οργανισμό και μαζί να διαμορφώνουμε τα πλάνα μας.

Με άλλα λόγια, προσπαθούμε να μετατρέψουμε τις δυσκολίες ή τα εμπόδια, σε ευκαιρίες, εκμεταλλευόμενοι τη γνώση και την εμπειρία από όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας. Κύριο μέλημα της διοίκησης και δικό μου, είναι να δείξουμε ξεκάθαρα τον στόχο και τι θέλουμε να καταφέρουμε. Έτσι συζητάμε πώς θα φτάσουμε εκεί και ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία και μέθοδοι για να το επιτύχουμε.

Ο Λευτέρης Χαλουλάκος ανέλαβε καθήκοντα Managing Director στην Kraft Foods Hellas τον Δεκέμβριο του 2010, μετακινούμενος από τη θέση του Country Director Ελλάδας και Κύπρου της Cadbury, θέση που κατείχε από το 2007. Ξεκίνησε στην Cadbury Ελλάδας τo 2003, ενώ ανέλαβε καθήκοντα Marketing Manager Gums το 2005. Πριν επιστρέψει στην Ελλάδα το 2007, το 2006 μετακινήθηκε στην Ισπανία ως Category Manager Gums & Mints Iberia & South Europe.

Η εμπειρία του ιδανική -θα έλεγε κανείς- για να χειριστεί τη μετάβαση στη νέα εποχή της Kraft Foods Hellas. Με τη συμπλήρωση ενός χρόνου από τη διεθνή εξαγορά της Cadbury από την Kraft, μιλήσαμε μαζί του τόσο για όλα όσα έγιναν το διάστημα αυτό, όσο και για αυτά που απομένουν ακόμα να γίνουν.

Marketing Week: Πώς εξελίσσεται η πορεία της συνένωσης Kraft και Cadbury στη χώρα μας κ. Χαλουλάκο;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Το έργο της συνένωσης έχει ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2011 οπότε και η οργάνωση θα λειτουργεί ως μία, ενιαία, με ένα πρόσωπο προς τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας. Η διοικητική ομάδα που έχει δημιουργηθεί και από τις δύο εταιρείες είναι η απόλυτα κατάλληλη να φέρει εις πέρας τόσο το έργο της συνένωσης, όσο και τους επιχειρηματικούς στόχους. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής και υπερήφανος που οι άνθρωποί μας επιδεικνύουν αμείωτο ενθουσιασμό και αφοσίωση στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε.

Marketing Week: Υποθέτω ότι η ολοκλήρωση της διαδικασίας θα οδηγήσει σε ένα νέο μοντέλο λειτουργίας των πωλήσεων. Ποια θα είναι τα βασικά του χαρακτηριστικά;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Πράγματι, αυτήν την περίοδο μελετάται και θα υλοποιηθεί το μοντέλο λειτουργίας πωλήσεων που θα αξιοποιήσει τις βέλτιστες πρακτικές των δύο οργανισμών. Το νέο μοντέλο λειτουργίας των ομάδων πωλήσεων εστιάζεται στις ανάγκες των καταναλωτών και των πελατών και δημιουργεί μια προσέγγιση με έμφαση στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Η ομάδα έργου που ασχολείται με το νέο μοντέλο λειτουργίας έχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που μελετά από τη μια, τις δεξιότητες και τα ταλέντα των ομάδων πωλήσεων, δημιουργεί το κατάλληλο προφίλ του πωλητή για τη νέα Kraft και από την άλλη, επανεκτιμά και προσδιορίζει τις ανάγκες των συνεργατών μας έτσι ώστε να συνεχιστεί και να ενδυναμωθεί η άψογη συνεργασία μας.

Marketing Week: Υπάρχουν κάποιες πρακτικές αρχές που σας βοηθούν σε αυτήν την κατεύθυνση;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Σαφώς και υπάρχουν. Προσπαθούμε να συνδυάσουμε και να αξιοποιήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές και των δύο οργανισμών, δημιουργώντας μια δυναμική που έχει στόχο την εδραίωση της νέας Kraft στον χώρο των σνακς και των ζαχαρωδών, με ακόμη πιο απολαυστικά προϊόντα. Στο πλαίσιο αυτό, οι πρακτικές αρχές που ακολουθούμε είναι η επένδυση στην καινοτομία, ο συνδυασμός των καλύτερων στοιχείων της Kraft και της Cadbury, η επένδυση στους ανθρώπους μας και τις ικανότητές τους, η γρήγορη και αποτελεσματική δράση και βέβαια, η διαρκής και ουσιαστική επικοινωνία όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.

Marketing Week: Η οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει την όλη προσπάθεια;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Θα ήταν αφελές να πιστεύει κανείς το αντίθετο. Ωστόσο υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στο πώς αντιλαμβάνεται κάθε εταιρεία την κρίση και πώς την αντιμετωπίζει. Στην περίπτωση της ελληνικής αγοράς -η οποία αντιμετωπίζει μια σοβαρή οικονομική κρίση,- η ανάγκη νέας προσέγγισης, νέας οπτικής άποψης σε αυτά που συζητούσαμε ως τώρα, είναι ακόμα πιο επιτακτική.

Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε να δεχθούμε τα νέα δεδομένα, τόσο εντός της εταιρείας, όσο και αυτά του εξωτερικού περιβάλλοντος, ως ένα νέο ξεκίνημα, μια ευκαιρία για εξέλιξη και ενίσχυση των δυνατών μας σημείων. Όταν ο κόσμος αλλάζει, το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να αλλάξεις και εσύ. Δεν μπορείς να λύνεις τα προβλήματα του σήμερα με λύσεις του χθες. Αποφασίσαμε ως εταιρεία να διατηρούμε ανοιχτά κανάλια επικοινωνίας σε όλο τον οργανισμό και μαζί να διαμορφώνουμε τα πλάνα μας.

Με άλλα λόγια, προσπαθούμε να μετατρέψουμε τις δυσκολίες ή τα εμπόδια, σε ευκαιρίες, εκμεταλλευόμενοι τη γνώση και την εμπειρία από όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας. Κύριο μέλημα της διοίκησης και δικό μου, είναι να δείξουμε ξεκάθαρα τον στόχο και τι θέλουμε να καταφέρουμε. Έτσι συζητάμε πώς θα φτάσουμε εκεί και ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία και μέθοδοι για να το επιτύχουμε.


Marketing Week: Ακούγεται ιδανικό αυτό, ωστόσο όπως έχει δείξει η ιστορία, σε τέτοιες διαδικασίες υπάρχουν κίνδυνοι...

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Κίνδυνοι υπάρχουν πάντα, σε κάθε βήμα του επιχειρείν. Το ζητούμενο είναι να τους εντοπίζεις εγκαίρως και να τους ξεπερνάς ορθολογικά.

Στη δική μας περίπτωση, η σαφής στρατηγική και ο εξαρχής καθορισμός των δυνατοτήτων και των ευκαιριών που μας δίνει η συνένωση, μας οδήγησαν σε συγκεκριμένη ανάλυση και μελέτη της αγοράς, στα σημεία ακριβώς εκείνα που μπορούμε να ενισχύσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Και στους δύο οργανισμούς, υπάρχει βαθιά γνώση των αναγκών, τόσο των καταναλωτών, όσο και των πελατών.

Η κατανόηση των ιδιαίτερων αναγκών διαφορετικών ομάδων των καταναλωτών μας, αποτελεί για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, τον ακρογωνιαίο λίθο στην υιοθέτηση των κατάλληλων και απολαυστικών εμπειριών που στοχεύουμε να προσφέρουμε σε αυτούς.

Marketing Week: Η εσωστρέφεια δεν αποτελεί κίνδυνο;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Είναι σαφές ότι υπάρχει η τάση σε περιόδους κρίσης να «κλείνεται» κάποιος στις εσωτερικές του ανάγκες, αποφεύγοντας να «ακούσει» το εξωτερικό περιβάλλον. Αυτό σ’ εμάς δεν συνέβη ποτέ. Δεν αφήνουμε να μας κυριεύσει πανικός και ούτε «αγκιστρωνόμαστε» στη διατήρηση όλων αυτών που γνωρίζουμε καλά.

Τολμάμε να εισάγουμε νέες προσεγγίσεις, είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε, να «ανοιχτούμε» και να πειραματιστούμε, πάντα με γνώμονα την ενδυνάμωση της εταιρείας και με πίστη στις αρχές μας. Ακούμε τους συναδέλφους, τους συνεργάτες, ακούμε τους καταναλωτές και τους πελάτες μας, γιατί έτσι γινόμαστε καλύτεροι, γιατί έτσι θέλουμε να κάνουμε το σήμερα ακόμα πιο απολαυστικό!

Marketing Week: Αναφερθήκατε προηγουμένως στην καινοτομία, ένα χαρακτηριστικό που κανείς δεν αμφισβητεί ότι αποτελεί μέρος του DNA της Kraft. Σε μια μεταβατική όμως περίοδο, όπως είναι αυτή που διανύει σήμερα η εταιρεία, πόσο εύκολο είναι να εξακολουθήσει η τελευταία να επενδύει σε αυτή;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Μα ειδικά αυτήν την περίοδο, η επένδυση στην καινοτομία είναι επιβεβλημένη. Μην ξεχνάτε ότι η συνεργασία των δύο οργανισμών, της Kraft και της Cadbury, ενδυναμώνει το πλάνο ανάπτυξης και ενισχύει τις προσπάθειες καινοτομίας που προκύπτουν από συνεχή έρευνα και των δύο εταιρειών. Και να μην ξεχνάμε, ότι η καινοτομία εξαπλώνεται σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικότητας, σε νέα προϊόντα, αλλά και σε νέες ιδέες, στρατηγικές και τακτικές, νέες αγορές, νέα κανάλια διανομής...

Marketing Week: Εδώ θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Ασφαλώς. Λανσάραμε πρώτα από όλα νέες συσκευασίες για τις σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη και Παυλίδη γεμιστές, συσκευασίες που διατηρούν πιο φρέσκο το προϊόν και είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

Παράλληλα, λανσάραμε την πρωτοποριακή μηχανή παρασκευής ροφημάτων Tassimo, με σύστημα ροφημάτων on demand, με εξαιρετική αποδοχή από τους καταναλωτές.

Σχεδιάσαμε τον μεγάλο διαγωνισμό για την Trident Senses, με τίτλο «Απλά Μασηματικά», ο οποίος έκανε αίσθηση στην αγορά.

Την ίδια στιγμή, λανσάραμε την καμπάνια για τα 150 χρόνια της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη, το Μουσείο Σοκολάτας, ενώ συνεχίσαμε την υποστήριξη της ΜΚΟ «Ανοικτή Αγκαλιά».

Σε όλα αυτά, προσθέστε το έργο μελέτης και εισαγωγής ενός νέου, ανταγωνιστικού μοντέλου πωλήσεων, αλλά και το έργο απλοποίησης και ενοποίησης διαδικασιών και συστημάτων για τη συνένωση των δύο εταιρειών και έχετε την πλήρη εικόνα.
Marketing Week: Ακούγεται ιδανικό αυτό, ωστόσο όπως έχει δείξει η ιστορία, σε τέτοιες διαδικασίες υπάρχουν κίνδυνοι...

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Κίνδυνοι υπάρχουν πάντα, σε κάθε βήμα του επιχειρείν. Το ζητούμενο είναι να τους εντοπίζεις εγκαίρως και να τους ξεπερνάς ορθολογικά.

Στη δική μας περίπτωση, η σαφής στρατηγική και ο εξαρχής καθορισμός των δυνατοτήτων και των ευκαιριών που μας δίνει η συνένωση, μας οδήγησαν σε συγκεκριμένη ανάλυση και μελέτη της αγοράς, στα σημεία ακριβώς εκείνα που μπορούμε να ενισχύσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Και στους δύο οργανισμούς, υπάρχει βαθιά γνώση των αναγκών, τόσο των καταναλωτών, όσο και των πελατών.

Η κατανόηση των ιδιαίτερων αναγκών διαφορετικών ομάδων των καταναλωτών μας, αποτελεί για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, τον ακρογωνιαίο λίθο στην υιοθέτηση των κατάλληλων και απολαυστικών εμπειριών που στοχεύουμε να προσφέρουμε σε αυτούς.

Marketing Week: Η εσωστρέφεια δεν αποτελεί κίνδυνο;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Είναι σαφές ότι υπάρχει η τάση σε περιόδους κρίσης να «κλείνεται» κάποιος στις εσωτερικές του ανάγκες, αποφεύγοντας να «ακούσει» το εξωτερικό περιβάλλον. Αυτό σ’ εμάς δεν συνέβη ποτέ. Δεν αφήνουμε να μας κυριεύσει πανικός και ούτε «αγκιστρωνόμαστε» στη διατήρηση όλων αυτών που γνωρίζουμε καλά.

Τολμάμε να εισάγουμε νέες προσεγγίσεις, είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε, να «ανοιχτούμε» και να πειραματιστούμε, πάντα με γνώμονα την ενδυνάμωση της εταιρείας και με πίστη στις αρχές μας. Ακούμε τους συναδέλφους, τους συνεργάτες, ακούμε τους καταναλωτές και τους πελάτες μας, γιατί έτσι γινόμαστε καλύτεροι, γιατί έτσι θέλουμε να κάνουμε το σήμερα ακόμα πιο απολαυστικό!

Marketing Week: Αναφερθήκατε προηγουμένως στην καινοτομία, ένα χαρακτηριστικό που κανείς δεν αμφισβητεί ότι αποτελεί μέρος του DNA της Kraft. Σε μια μεταβατική όμως περίοδο, όπως είναι αυτή που διανύει σήμερα η εταιρεία, πόσο εύκολο είναι να εξακολουθήσει η τελευταία να επενδύει σε αυτή;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Μα ειδικά αυτήν την περίοδο, η επένδυση στην καινοτομία είναι επιβεβλημένη. Μην ξεχνάτε ότι η συνεργασία των δύο οργανισμών, της Kraft και της Cadbury, ενδυναμώνει το πλάνο ανάπτυξης και ενισχύει τις προσπάθειες καινοτομίας που προκύπτουν από συνεχή έρευνα και των δύο εταιρειών. Και να μην ξεχνάμε, ότι η καινοτομία εξαπλώνεται σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικότητας, σε νέα προϊόντα, αλλά και σε νέες ιδέες, στρατηγικές και τακτικές, νέες αγορές, νέα κανάλια διανομής...

Marketing Week: Εδώ θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;

Λευτέρης Χαλουλάκος:
Ασφαλώς. Λανσάραμε πρώτα από όλα νέες συσκευασίες για τις σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη και Παυλίδη γεμιστές, συσκευασίες που διατηρούν πιο φρέσκο το προϊόν και είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

Παράλληλα, λανσάραμε την πρωτοποριακή μηχανή παρασκευής ροφημάτων Tassimo, με σύστημα ροφημάτων on demand, με εξαιρετική αποδοχή από τους καταναλωτές.

Σχεδιάσαμε τον μεγάλο διαγωνισμό για την Trident Senses, με τίτλο «Απλά Μασηματικά», ο οποίος έκανε αίσθηση στην αγορά.

Την ίδια στιγμή, λανσάραμε την καμπάνια για τα 150 χρόνια της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη, το Μουσείο Σοκολάτας, ενώ συνεχίσαμε την υποστήριξη της ΜΚΟ «Ανοικτή Αγκαλιά».

Σε όλα αυτά, προσθέστε το έργο μελέτης και εισαγωγής ενός νέου, ανταγωνιστικού μοντέλου πωλήσεων, αλλά και το έργο απλοποίησης και ενοποίησης διαδικασιών και συστημάτων για τη συνένωση των δύο εταιρειών και έχετε την πλήρη εικόνα.

Η ταυτότητα της Kraft Foods
Η Kraft Foods Hellas είναι μέλος του ομίλου Kraft Foods Inc (www.kraftfoods.gr - www.kraftfoodseurope.com), λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1988 και προωθεί με ευθύνη προϊόντα όπως: Σοκολάτα Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, Γκοφρέτα 3bit, Merenda, Γκοφρέτα Lacta Lov’it, Σοκολατάκια Gioconda, Τυρί κρέμα Philadelphia, Μαγιονέζα και Κέτσαπ Kraft, Μπισκότα Oreo, Μπισκότα Εργαστήρι Παυλίδης, Καφές φίλτρου Jacobs, Jacobs Espresso, Καφές Maxwell House, Ροφήματα Tassimo, Ρόφημα σοκολάτας Lacta και Cadbury, Τσίχλες Trident, V6, Dentyne, Καραμέλες Halls, Τσιχλόφουσκα Bubbaloo.

Η Κraft Foods διεθνώς είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων, με ετήσια έσοδα περίπου 50 δισ. δολάρια. Έχει παρουσία σε 170 χώρες και τα έσοδά της κατά 25% και πλέον, προέρχονται από τις αναπτυσσόμενες αγορές. Είναι νούμερο 1 εταιρεία παγκοσμίως τόσο στα ζαχαρώδη, όσο και στα μπισκότα.

Περισσότερο από το 50% των εσόδων της παγκοσμίως και σχεδόν το 70% των εσόδων, μη συμπεριλαμβανομένης της Βορείου Αμερικής, προέρχονται από τα ζαχαρώδη και τα σνακ. Διαθέτει στο portfolio της brands που είναι leader στην κατηγορία τους, όπως είναι τα Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oscar Mayer, Oreo, Philadelphia, Trident.

Υψηλά συμβατοί στόχοι, αξίες και προσεγγίσεις στην κοινωνική ευθύνη
Οι αξίες της Kraft Foods:
• «Κάνουμε το σήμερα απολαυστικό»
• «Εμπνέουμε εμπιστοσύνη»
• «Λέμε τα πράγματα με το όνομά τους»
• «Οδηγούμαστε από το μυαλό και την καρδιά»
• «Συζητάμε. Αποφασίζουμε. Αποδίδουμε»
• «Ενεργούμε ως επαγγελματίες»
• «Είμαστε απλοί»
• «Είμαστε ανοιχτοί και δεκτικοί».

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
1. Dow Jones, Δείκτης Αειφόρου Ανάπτυξης
2. Rainforest Alliance
3. Gates Foundation
4. Great Place to Work
5. Delicious Difference Week – Εβδομάδα Εθελοντικής Προσφοράς
6. Fair Trade Foundation
7. World Cocoa Foundation
8. World Wildlife Fund
9. World Food Programme. 
 
 
Marketing Week (T. 1331)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=35351&pg=3&ss=

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr