Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Στο Facebook το λανσάρισμα της νέας Heinz

Τα πρώτα 3.000 μπουκάλια διατέθηκαν αποκλειστικά online

http://sharegreen.ca/wp-content/uploads/2010/08/Heinz-logo-Hi-Res.jpg 
Η Heinz λανσάρισε αυτήν την εβδομάδα μία νέα limited edition κέτσαπ με βαλσάμικο, πουλώντας τα πρώτα 3.000 μπουκάλια αποκλειστικά σε χρήστες του Facebook που ήταν διατεθειμένοι να κάνουν «like» και να προτείνουν το προϊόν και σε φίλους τους.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Επίσης, η Heinz έστειλε μπουκάλια σε 57 δημοφιλείς bloggers και VIPs. Σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη ενέργεια του brand στα Social Media, ο Neil Kleiner, Head of Social Media στη Media Contacts της Havas, ανέφερε σχετικά: «Ήταν κάτι αναπάντεχο για τη Heinz και έχει δημιουργήσει πολύ θόρυβο. Ο κόσμος μπαίνει στο Facebook για να έρθει σε επαφή με φίλους. Ενδιαφέρονται, λοιπόν, για brands κυρίως όταν υπάρχει κάτι εκεί γι’ αυτούς, όπως έκπτωση, κουπόνια ή αποκλειστικότητες».

Marketing Week Online( 11 Μαρτίου 2011)
 
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=35266

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr