Η Diageo επέλεξε την Profero για τον παγκόσμιο digital διαφημιστικό λογαριασμό του brand Smirnoff.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η ανάθεση έγινε έπειτα από spec, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το λογαριασμό χειριζόταν έως τώρα η AKQA. Πάντως, η ανάθεση δεν αφορά στην αγορά των Η.Π.Α. μιας και εκεί θα εξακολουθήσει να έχει την ευθύνη η 360i. Η Smirnoff είναι η Νο1 βότκα στις Η.Π.Α., μπροστά από την Absolut, και κύριος υπεύθυνος για τις offline καμπάνιες της είναι η TBWA/Chiat/Day. Μάλιστα, στην τελευταία καμπάνια της σε στάσεις λεωφορείων πρωταγωνιστούν, μεταξύ άλλων, οι ηθοποιοί Kate Beckinsale και Ali Larter.Marketing Week Online( 16 Μαρτίου 2011)