Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η Lacta σε «reality» ενέργεια

http://dpsd-comm-theory.wikispaces.com/file/view/Image00122.jpg/31323917/Image00122.jpg 

Υπό την επιμέλεια της OgilvyOne

Σε συνέχεια της τηλεοπτικής καμπάνιας της Lacta και της έντονης παρουσίας του brand στα Social Media, ξεκίνησε και η προβολή των επεισοδίων του «Lacta Surprises» στην τηλεόραση του MTV και στη σελίδα της Lacta στο Facebook (http://www.facebook.com/Lacta), υπό την επιμέλεια της OgilvyOne.
Το «Lacta Surprises» είναι μία ενέργεια που δίνει τη δυνατότητα σε ερωτευμένους να εκφράσουν την αγάπη τους.
Η Lacta λειτουργεί ως αρωγός, διοργανώνοντας την έκπληξη για λογαριασμό του χρήστη, την οποία κινηματογραφεί με κρυφές κάμερες σε συνεργασία με το MTV. Πρόκειται για παραγωγή Branded Entertainment περιεχομένου, με χαρακτηριστικά «Reality» όπου η συμμετοχή του κόσμου ξεκινά από τα
Social Media για να φτάσει έως την προβολή στην τηλεόραση.
Το «Lacta Surprises» έρχεται να χτίσει πάνω στην επιτυχία της Lacta στο Facebook, που διαθέτοντας τη δημοφιλέστερη σελίδα για ελληνικό brand, με πάνω από 265.000 ενεργούς χρήστες, συνεχίζει τη στρατηγική χρήση των Social Media.

Marketing Week Online( 12 Ιανουαρίου 2011)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=34108

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr