http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Icap Group: Πτώση 13% στην αγορά εστίασης το 2009

Η αξία της εγχώριας αγοράς εστίασης παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 2005-2008, ενώ το 2009 παρουσίασε πτώση της τάξης του 13%, σύμφωνα με τη δεύτερη έκδοση της σχετικής κλαδικής μελέτης που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Icap Group.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση της Icap, κατά θεματικό τύπο καταστήματος, κυρίαρχη κατηγορία είναι η μεσογειακή και διεθνής κουζίνα. Ακολουθεί η κατηγορία καταστημάτων Bistro, all day bar restaurants και καφεστιατόρια, η κατηγορία Casual Dining, οι πιτσαρίες και τα ιταλικά εστιατόρια και η κατηγορία ταβέρνες, μεζεδοπωλεία, ψητοπωλεία.
Στη χώρα μας, ο κλάδος εστίασης χαρακτηρίζεται από την παρουσία μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων, καθώς και από αλληλοκάλυψη όσον αφορά στο αντικείμενο δραστηριότητας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, η συνολική εγχώρια αγορά των εστιατορίων παρουσίασε ανοδική τάση την περίοδο 2005-2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 16%. Αντίθετα, το 2009 παρουσίασε μείωση κατά
13% σε σύγκριση με το 2008.
Για το 2010 προβλέπεται ότι η συνολική αξία της αγοράς εστίασης θα κινηθεί επίσης καθοδικά, με ρυθμό υψηλότερο της περιόδου 2009/2008. Κατά θεματικό τύπο καταστήματος, κυρίαρχη κατηγορία κατά το χρονικό διάστημα 2006-2009 είναι η «μεσογειακή και διεθνής κουζίνα» με ποσοστό που κυμαίνεται από 29% έως 32%. Κατά κατηγορία κουβέρ (μέση κατά κεφαλή δαπάνη) κυρίαρχη θέση το 2009 έχουν τα καταστήματα με εύρος τιμών από 15 έως 25 ευρώ και ποσοστό συμμετοχής 40%.
Marketing Week Online( 23 Δεκεμβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=33951

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr