
«Μάχη χαρακωμάτων» στην αγορά αλλαντικών
Σε νέα φάση αναβρασμού φαίνεται ότι εισέρχεται η αγορά αλλαντικών, μετά την σημαντική πρωτοβουλία που ανακοίνωσε χθες η Creta Farm, η οποία αφορά στη μείωση κατά 30% των τιμών της σειράς προϊόντων «Εν Ελλάδι».
Η παραπάνω εξέλιξη αιφνιδίασε την αγορά και εκτιμάται ότι πρόκειται για απάντηση στην εταιρεία Υφαντής, η οποία με την εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια του Gummy Bear για το παριζάκι Υφαντής, πέρασε στην πρώτη θέση των μεριδίων αγοράς με 24%, αφήνοντας την Creta Farm στην δεύτερη, με μερίδιο 19%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Νίκας με μερίδιο αγοράς 12%.Στο πλαίσιο της νέας επιθετικής πολιτικής της, η Creta Farm ετοιμάζει και νέα διαφημιστική καμπάνια,
η οποία ξεκινάει άμεσα, με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό Γιάννη Μπέζο. Η νέα πρωτοβουλία της Creta Farm «ανακατεύει» για άλλη μια φορά την «τράπουλα» στην αγορά αλλαντικών, η οποία εκτιμάται σε 500 εκατ. ευρώ ετησίως. Έτσι, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα κινητοποιήσει τον ανταγωνισμό.
Marketing Week Online( 19 Νοεμβρίου 2010)