Με κεντρικό μήνυμα «Το πήραν οι άνθρωποι, τα πήραν οι θεοί» ξεκίνησε η νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας Αττική-Πίττας για το μέλι Νέκταρ, που επιμελήθηκε η Magnet.
Ο στόχος της επικοινωνίας είναι να δημιουργηθεί διαφοροποιημένη εικόνα για τη νέα σειρά μελιών της Αττική.Το concept της επικοινωνίας είναι «ο θυμός των θεών καθώς το νέκταρ γίνεται η καθημερινή απόλαυση για τους ανθρώπους». Το Νέκταρ κυκλοφορεί σε 2 ξεχωριστές ποικιλίες, Πευκόμελο και Ανθόμελο.
Marketing Week Online( 7 Οκτωβρίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=32340