Κατσέλης Super Σάντουιτς, νέο προϊόν από την Nutriart
To λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος στην κατηγορία του τυποποιημένου ψωμιού, με την επωνυμία Κατσέλης Super Σάντουιτς ανακοίνωσε η Nutriart σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου.
Το Κατσέλης Super Σάντουιτς δεν περιέχει συντηρητικά και διατίθεται σε δύο γεύσεις, σίτου και ολικής άλεσης. Κυκλοφορεί σε διπλή συσκευασία - με 10 φέτες και βάρος 400 γρ.-, ειδικά σχεδιασμένη για να διατηρεί το προϊόν φρέσκο για 14 μέρες. Όπως αναφέρθηκε, η κατηγορία τυποποιημένου ψωμιού αναπτύσσεται από την αρχή του 2010 με ρυθμούς 10%, κάτι όμως που οφείλεται στην άνοδο των private label, τα οποία αναπτύσσονται με ρυθμό 30%.
Αντίθετα, τα επώνυμα προϊόντα της κατηγορίας κινούνται οριακά ανοδικά, στο 1%. Το νέο προϊόν αναμένεται να υποστηριχθεί με διαφημιστική καμπάνια την οποία θα επιμεληθεί η UpSet!, αλλά και προωθητικές ενέργειες. Σύμφωνα με τα όσα είπε ο Μιχάλης Οικονομάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Nutriart, oι πωλήσεις της εταιρείας μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να κλείσουν σε θετικό έδαφος, με αύξηση 10%.
Marketing Week Online( 18 Ιουνίου 2010)
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=30645